20 września 2021

Złoty Laur Konsumencki Lider Jakości 2021 dla Grupy BPS

Rzetelna, profesjonalna obsługa, pozytywne doświadczenia klientów, atrakcyjna oferta, wiarygodność oraz wieloletnia tradycja zadecydowały o wyróżnieniu Grupy BPS Złotym Laurem Konsumencki Lider Jakości 2021.

Aż 76,7 proc. respondentów, biorących udział w ogólnopolskich badaniach konsumenckich przeprowadzonych w tym roku na próbie ponad 15 tysięcy osób, uważa Grupę BPS za najlepszą w kategorii „Banki Spółdzielcze” i realnie poleca jej usługi. Markę Grupa BPS zna 29,7 proc. badanych. Skojarzenia, jakie budzi Grupa BPS, to: polski bank, zaufanie, tradycja, atrakcyjna oferta. 

 – Od kilku lat w Grupie BPS prowadzimy zmiany w ofercie, wdrażając nowoczesne produkty finansowe, takie jak np. płatności mobilne i dostosowując się do cyfrowych oczekiwań młodszych grup klientów. Cieszymy się, że klienci to doceniają. Pandemia spowodowała wzrost zainteresowania zdalnymi formami kontaktu z bankiem również wśród osób o tradycyjnym nastawieniu. Pamiętamy jednak o tym, co jest jednym z najistotniejszych źródeł naszej przewagi rynkowej: budowaniu bliskiej relacji z klientem i zakorzenieniu w lokalnych społecznościach. W przypadku klientów biznesowych, zarówno firm, jak i samorządów, atutem Banków Spółdzielczych z Grupy BPS jest możliwość negocjowania warunków współpracy. Wiemy, że ta elastyczność jest doceniania i staje się powodem polecania naszych usług innym klientom – mówi Artur Adamczyk, Prezes Zarządu Banku BPS, zrzeszającego Banki Spółdzielcze. 

Grupa BPS wspiera również klientów w podejmowaniu inicjatyw ekologicznych, takich jak inwestycje w odnawialne przydomowe źródła energii, termomodernizacje, wymiana źródeł ciepła, czy zakupy energooszczędnych sprzętów. Obok szerokiej oferty kredytów ekologicznych, prowadzone są kampanie informacyjno-edukacyjne na temat konkretnych oszczędności, które przynoszą w polskich domach rozwiązania przyjazne środowisku.

Konsumencki Lider Jakości to ogólnopolski promocyjny program konsumencki, którego celem jest wyłonienie najlepszych jakościowo, w opinii konsumentów, marek i firm. Podczas badań, konsumenci dzielą się swoimi opiniami na temat jakości produktów i usług w poszczególnych grupach. Następnie identyfikowani są liderzy.

Grupę BPS tworzy 319 Banków Spółdzielczych oraz Bank BPS. Wiele Banków Spółdzielczych działa na swoim terenie od 100, a nawet 150 lat, wyłącznie na bazie polskiego kapitału. Wypracowany zysk wraca do obiegu z korzyścią dla mieszkańców regionu – nie tylko w postaci kredytów na lokalne przedsięwzięcia, ale również jako wsparcie dla społecznych inicjatyw. Działania te – obok nowoczesnej, kompleksowej i szeroko dostępnej oferty usług finansowych dla mieszkańców większych i mniejszych miejscowości, rolników, przedsiębiorców, czy samorządów – wpływają pozytywnie na postrzeganie Grupy BPS i przyczyniają się do zdobywania takich nagród jak Złoty Laur Konsumencki Lider Jakości 2021.

×

Niezbędne pliki cookies

Te pliki cookie są niezbędne do działania strony i nie można ich wyłączyć. Służą na przykład do utrzymania zawartości koszyka użytkownika. Możesz ustawić przeglądarkę tak, aby blokowała te pliki cookie, ale wtedy strona nie będzie działała poprawnie.

Zawsze aktywne

Analityczne pliki cookie

Te pliki cookie pozwalają liczyć wizyty i źródła ruchu. Dzięki tym plikom wiadomo, które strony są bardziej popularne i w jaki sposób poruszają się odwiedzający stronę. Wszystkie informacje gromadzone przez te pliki cookie są anonimowe.