16 stycznia 2025

Szkolenie on-line: Reklamacje w banku spółdzielczym w praktyce

Krajowy Związek Banków Spółdzielczych organizuje szkolenie on-line „Reklamacje w banku spółdzielczym w praktyce”, które odbędzie się w dniu 16 stycznia 2025 r. w godzinach 10:00 – 14:00. Spotkanie z Prowadzącym będzie miało charakter interaktywny, z możliwością zadawania pytań i prowadzenia dyskusji. Warunki techniczne i tryb udostępnienia będzie przekazany uczestnikom po zapisaniu się na szkolenie.

LISTA ZAPISÓW NA SZKOLENIE ZOSTAŁA ZAMKNIĘTA!!! WKRÓTCE POINFORUJEMY O KOLEJNY TERMINIE SZKOLENIA!

OPIS SZKOLENIA:

Szkolenie z zakresu reklamacji jest kluczowym elementem podnoszenia jakości obsługi klienta, ale też minimalizowania ryzyk prawnych związanych z działalnością banku spółdzielczego. W kontekście regulacji prawnych zarówno w Polsce, jak i w Unii Europejskiej, znajomość procedur reklamacyjnych jest niezbędna do zapewnienia compiliance działalności banków. Szkolenie będzie miało jednak wymiar praktyczny, na konkretnych przykładach (case study) omówione zostaną modelowe formy odpowiedzi na reklamację. To szczególnie istotne chociażby w kontekście rosnących liczby skarg dotyczących kredytów oprocentowanych zmiennie, w oparciu o wskaźniki referencyjne czy dystrybucji ubezpieczeń (bancassurance). 

Uczestnicy dowiedzą się, jak lokalizować newralgiczne, niebezpieczne dla interesów banków kwestie podnoszone w skargach i reklamacjach oraz selekcjonować je i przekazywać do konsultacji z odpowiednimi komórkami wewnętrznymi banku. 

Omówione zostaną w tym kontekście również instrumenty związane z uczestnictwem banku spółdzielczego w postępowaniach przed Rzecznikiem Finansowym. 

SZKOLENIE SKIEROWANIE JEST DO:

a) pracowników działów rozpatrywania reklamacji w bankach spółdzielczych;

b) prawników odpowiedzialnych za przygotowywanie procedur wewnętrznych w bankach spółdzielczych, w tym procedur reklamacyjnych;

c) osób kierujących jednostkami banków odpowiedzialnymi za relacje z klientami oraz polubowne, pozasądowe rozwiązywanie sporów;

d) radców prawnych i adwokatów opiniujących ugody, porozumienia itd.;

e) wewnętrznych rzeczników (interesów) klientów w bankach spółdzielczych;

f) kierowników i pracowników jednostek wewnętrznych odpowiedzialnych za kontrole compiliance w bankach spółdzielczych, aut wewnętrzny itp. 

PROGRAM SZKOLENIA:

1. Reklamacja w sektorze bankowym - specyfika na tle prawa polskiego i unijnego.

2. Compiliance działalności banku spółdzielczego w ramach procedur reklamacyjnych.

3. Wewnętrzny rzecznik klienta w banku spółdzielczym - szansa czy zbędna ornamentyka? 

4. Odpowiedź na reklamację klienta "krok po kroku" - case study.

5. Nadzór wewnętrzny w banku spółdzielczym nad procedurami reklamacyjnymi.

6. Postępowania reklamacyjne a Rekomendacja U (bancassurance).

7. Stanowisko banku spółdzielczego w ramach ADR (alternatywne metody rozwiązywania sporów).

SZKOLENIE POPROWADZI:

Dr Dawid Rogoziński - radca prawny, specjalista z zakresu prawa ubezpieczeniowego, bankowego i konsumenckiego, pracownik naukowo-dydaktyczny w Pracowni Prawa Ubezpieczeniowego, Katedrze Prawa Cywilnego WPiA Uniwersytetu Gdańskiego, stały prelegent Wolters Kluwer Polska i Stowarzyszenia Polskich Brokerów Ubezpieczeniowych i Reasekuracyjnych, prowadzący szkolenia dla prawników, brokerów ubezpieczeniowych i innych podmiotów z rynku finansowego. Autor wielu publikacji z zakresu prawa ubezpieczeń, prawa bankowego i cywilnoprawnych aspektów obrotu finansowego, w tym komentarzy praktycznych dla banków i ubezpieczycieli.

 

----------------------------------

Koszt udziału w szkoleniu wynosi 249 zł netto/os + VAT dla Członków KZBS oraz 399 zł netto/os + VAT dla pozostałych uczestników. Koszt szkolenia obejmuje rezerwację miejsca dla uczestnika, udostępnienie uczestnikowi linka z instrukcją logowania do platformy, na której odbędzie się szkolenie, certyfikat potwierdzający ukończenie szkolenia oraz materiały szkoleniowe.

Zgłoszenia przyjmujemy do dnia 13 stycznia 2025 r. lub wyczerpania dostępnych miejsc.

Zapisy na szkolenie odbywają się wyłącznie za pośrednictwem poniższego formularza zgłoszeniowego. Na podstawie wypełnionego formularza zostanie wystawiona faktura VAT.

WAŻNE! Prawidłowe zgłoszenie na szkolenie jest równoznaczne z otrzymaniem automatycznego maila zwrotnego na adres mailowy podany w formularzu zgłoszeniowym.

Szkolenie odbędzie się tylko w przypadku uzyskania odpowiedniej liczby uczestników.

LISTA ZAPISÓW NA SZKOLENIE ZOSTAŁA ZAMKNIĘTA!!! WKRÓTCE POINFORUJEMY O KOLEJNY TERMINIE SZKOLENIA!

×

Niezbędne pliki cookies

Te pliki cookie są niezbędne do działania strony i nie można ich wyłączyć. Służą na przykład do utrzymania zawartości koszyka użytkownika. Możesz ustawić przeglądarkę tak, aby blokowała te pliki cookie, ale wtedy strona nie będzie działała poprawnie.

Zawsze aktywne

Analityczne pliki cookie

Te pliki cookie pozwalają liczyć wizyty i źródła ruchu. Dzięki tym plikom wiadomo, które strony są bardziej popularne i w jaki sposób poruszają się odwiedzający stronę. Wszystkie informacje gromadzone przez te pliki cookie są anonimowe.