Szkolenie on-line: Algorytmy bankowych social mediów bez tajemnic
Krajowy Związek Banków Spółdzielczych organizuje szkolenie on-line „Algorytmy bankowych social mediów bez tajemnic”, które odbędzie się w dniu 21 października 2024 r. w godzinach 10:00 – 15:30. Spotkanie z Prowadzącą będzie miało charakter interaktywny, z możliwością zadawania pytań i prowadzenia dyskusji. Warunki techniczne i tryb udostępnienia będzie przekazany uczestnikom po zapisaniu się na szkolenie.
OPIS SZKOLENIA:
Podczas szkolenia uczestnicy nauczą się:
1. Zrozumienia algorytmów mediów społecznościowych. Poznają, jak działają algorytmy na popularnych platformach social media, takich jak Facebook, Instagram, TikTok i LinkedIn, oraz jak te algorytmy wpływają na zasięg i zaangażowanie.
2. Tworzenia i optymalizacji treści. Nauczą się, jak tworzyć treści, które są bardziej widoczne i angażujące, dostosowując je do preferencji algorytmów każdej z platform.
3. Zarządzania stronami firmowym. Nauczą się, jak optymalizować i zarządzać stronami firmowymi w Social Media, aby lepiej promować usługi i produkty banku oraz angażować użytkowników.
4. Analizy i optymalizacji działań. Zdobędą umiejętności analizy wyników działań w social media, co pozwoli im na lepsze monitorowanie i optymalizację strategii marketingowych oraz komunikacyjnych.
5. Budowania strategii komunikacyjnych. Nauczą się, jak tworzyć i implementować strategie komunikacyjne w social media, które są zgodne z celami biznesowymi banku i uwzględniają specyfikę działania algorytmów.
Dzięki tym umiejętnościom uczestnicy będą lepiej przygotowani do efektywnego wykorzystania mediów społecznościowych w swojej pracy, co przyczyni się do zwiększenia efektywności działań marketingowych, sprzedażowych i komunikacyjnych w banku.
SZKOLENIE SKIEROWANE JEST DO:
Pracowników banku, którzy zajmują się marketingiem, komunikacją, obsługą klienta, a także do członków zespołów odpowiedzialnych za obecność banku w mediach społecznościowych. Uczestnicy tego szkolenia mogą być na różnych poziomach doświadczenia, od specjalistów ds. mediów społecznościowych, przez managerów marketingu, po analityków i osoby odpowiedzialne za rozwój strategii cyfrowej.
PROGRAM SZKOLENIA:
1. Podstawy algorytmów:
- Czym są algorytmy: definicja i kontekst w świecie cyfrowym.
- Jak działają algorytmy: przetwarzanie danych, decyzje algorytmiczne.
- Dlaczego algorytmy są kluczowe w social media: personalizacja treści, zaangażowanie użytkowników, monetyzacja.
2. Algorytmy w mediach społecznościowych – wprowadzenie:
- Rola algorytmów w platformach social media.
- Jak algorytmy wpływają na zasięg i widoczność treści?
- Omówienie kluczowych różnic między platformami.
3. Algorytmy poszczególnych platform
- Facebook.,
- Instagram,
- LinkedIn,
- TikTok,
- YouTube.
4. Praktyczne zastosowanie wiedzy o algorytmach - ćwiczenie na koniec.
5. Sesja Q&A.
----------------------------------------------------------------
SZKOLENIE POPROWADZI:
Anna Ledwoń-Blacha - Co-founder & Creative Director w agencji More Bananas oraz co-founder i główny organizator CRASH Mondays.
Autorka w takich magazynach jak Event Management Polska, Social Media Manager, NowyMarketing, Marketer+, Nowa Sprzedaż czy Social Press. Szkoleniowiec - głównie w zakresie mediów społecznościowych i customer experience. Była trenerka w agencji Socjomania, gdzie szkoliła z mediów społecznościowych, obecnie trenerka w IAB Polska. Współautorka kilku kursów e-learningowych.
Posiada międzynarodowy certyfikat DIMAQ PROFESSIONAL potwierdzający wiedzę i doświadczenie z zakresu digital marketingu. Zwyciężczyni jednej z edycji sprawny.marketing oraz ambasadorka Małopolskiego Festiwalu Innowacji. Wykładowca studiów podyplomowych na Akademii Górniczo - Hutniczej czy Wyższej Szkole Handlowej we Wrocławiu.
Pracowała z takimi klientami, jak: Eurobank, Pandora, Akamai, Venezia, Capgemini, PKL, DKMS, InPost, Pracuj.pl czy Lufthansa Global Services.
Ukończyła studia podyplomowe z zakresu Technologii informacyjnych w marketingu na Wyższa Szkoła Europejska oraz studia magisterskie z zakresu zarządzania i marketingu na Akademia Górniczo-Hutnicza im. S. Staszica w Krakowie. Zafascynowana człowiekiem i jego emocjami. Zgłębia temat customer experience oraz nowych mediów.
Koszt udziału w szkoleniu wynosi 299 zł netto/os + VAT dla Członków KZBS oraz 499 zł netto/os + VAT dla pozostałych uczestników. Koszt szkolenia obejmuje rezerwację miejsca dla uczestnika, udostępnienie uczestnikowi linka z instrukcją logowania do platformy, na której odbędzie się szkolenie, certyfikat potwierdzający ukończenie szkolenia oraz materiały szkoleniowe.
Zgłoszenia przyjmujemy do dnia 17 października 2024 r. lub wyczerpania dostępnych miejsc.
Zapisy na szkolenie odbywają się wyłącznie za pośrednictwem poniższego formularza zgłoszeniowego. Na podstawie wypełnionego formularza zostanie wystawiona faktura VAT.
WAŻNE! Prawidłowe zgłoszenie na szkolenie jest równoznaczne z otrzymaniem automatycznego maila zwrotnego na adres mailowy podany w formularzu zgłoszeniowym.
Szkolenie odbędzie się tylko w przypadku uzyskania odpowiedniej liczby uczestników.