SZKOLENIE KZBS: "Jak przygotować bank spółdzielczy do PPK – praktyczne aspekty: organizacyjne, finansowe, księgowe i HR"
Krajowy Związek Banków Spółdzielczych organizuje II termin szkolenia pt. „Jak przygotować bank spółdzielczy do PPK – praktyczne aspekty: organizacyjne, finansowe, księgowe i HR”, które odbędzie się w dniu 13 listopada br. w Warszawie Szkolenie zostanie poprowadzone przez Panią Ewę Jakubczyk-Cały, Partnera Zarządzającego, Biegłego Rewidenta nr 1326, PKF Consult Sp. z o.o. Sp. k.
Obowiązek wdrożenia pracowniczych planów kapitałowych (PPK) przez pracodawców – jest już faktem. Wdrożenie programu w banku spółdzielczym jest projektem złożonym, wymagającym wprowadzenia zmian zarówno w polityce HR, w systemach rachunkowości finansowej i zarządczej, kadrowo-płacowych jak i w wewnętrznych regulaminach organizacyjnych, czy zakresach czynności pracowników. Jest procesem wymagającym opracowania procedur wewnętrznych dla wszystkich zadań banku określonych w ustawie tak, by posiadana dokumentacja PPK uchroniła pracodawcę przed potencjalnymi sankcjami.
Bank spółdzielczy przed podpisaniem umowy o zarządzanie powinien określić swoją politykę w zakresie PPK, która pozwoli w sposób racjonalny komunikować się z pracownikami, racjonalnie dokonać wyboru firmy zarządzającej i prowadzącej rachunki PPK, dostosować organizację do nowych wymogów prawnych.
Zgłoszenia przyjmujemy do dnia 7 listopada br.
Więcej informacji oraz elektroniczny formularz zgłoszeniowy pod poniższym linkiem