22 września 2023

Spotkanie Liderów Zmian Zrzeszenia BPS – social media w komunikacji

Trzecia edycja spotkania Liderów Zmian Zrzeszenia BPS była poświęcona mediom społecznościowym. W gronie prezesów, menedżerów i marketingowców dyskutowano o skutecznym wykorzystaniu social mediów w pracy Banku Spółdzielczego.

Spotkanie odbyło się 13 i 14 września w Uzdrowisku Nałęczów. Udział w nim wzięło kilkudziesięciu Liderów Zmian z Banków Spółdzielczych Zrzeszenia BPS. Inicjatorkami spotkania były Dyrektorki ds. Współpracy Zrzeszeniowej Banku BPS.

Media społecznościowe na przestrzeni kilku ostatnich lat stały się nieodłącznym elementem naszego życia prywatnego, jak i zawodowego. Natomiast dla takiej instytucji jak Bank Spółdzielczy mogą być kolejnym efektywnym kanałem komunikacji z klientami – podkreślił na początku spotkania Robert Szymański, Dyrektor Biura Marketingu w Banku BPS.

Wraz z przedstawicielami Visy omówił trendy płatnicze oraz to, jak dane i zmiany trendów Biuro Marketingu Banku wykorzystuje w promocjach Zrzeszenia BPS i co mają z tym wspólnego social media.

Podczas wykładów i warsztatów, które prowadzili praktycy z agencji Human Signs, Liderzy Zmian skupili się na ważnych tematach. Omawiano różne platformy np. Facebook, Instagram czy LinkedIn, treści, zarządzanie zagrożeniami, które mogą nas spotkać w social mediach. Wspólnie zastanawiano się jak przygotować organizację do zmian. Dużo uwagi poświęcono także konkretnym przykładom z sektora finansowego, zwłaszcza Banków Spółdzielczych z Grupy BPS, które od dłuższego czasu skutecznie działają w mediach społecznościowych.

Jednym z prelegentów spotkania był Marek Rosłan, Strategy Group Head agencji Saatchi & Saatchi. Jego wystąpienie „Nie tylko lajki: komunikacja kategorii finansowej w social mediach na przykładzie kampanii Visa” pozwoliło uczestnikom spojrzeć na wykorzystywanie tego kanału komunikacji do budowania międzynarodowej marki Visa.

Efektem tego spotkania, podobnie jak wcześniejszych, ma być przewodnik. Otrzymają go wszystkie Banki Spółdzielcze Zrzeszenia BPS zainteresowane skutecznym wykorzystaniem mediów społecznościowych w budowaniu relacji z klientami. W środku znajdą się odpowiedzi na pytania: co decyduje o powodzeniu lub porażce, jakie narzędzia czy format warto wykorzystywać, czy warto się reklamować, a jeśli tak, to dlaczego. Przewodnik wzbogaci kilka zaskakujących faktów na temat użytkowników social mediów.

Na zakończenie spotkania Robert Szymański przybliżył założenia strategiczne i sposób przygotowania najnowszej promocji Zrzeszenia BPS „Jeden Krok do Wygrywania”.

Partnerem spotkania była Visa, która zaprezentowała ciekawe analizy rynkowe w kontekście zmian nawyków płatniczych klientów.

źródło: Bank BPS

×

Niezbędne pliki cookies

Te pliki cookie są niezbędne do działania strony i nie można ich wyłączyć. Służą na przykład do utrzymania zawartości koszyka użytkownika. Możesz ustawić przeglądarkę tak, aby blokowała te pliki cookie, ale wtedy strona nie będzie działała poprawnie.

Zawsze aktywne

Analityczne pliki cookie

Te pliki cookie pozwalają liczyć wizyty i źródła ruchu. Dzięki tym plikom wiadomo, które strony są bardziej popularne i w jaki sposób poruszają się odwiedzający stronę. Wszystkie informacje gromadzone przez te pliki cookie są anonimowe.