Serwis internetowy Grupy BPS o działaniach pomocowych dla Klientów
Bank BPS uruchomił serwis internetowy dedykowany Klientom Banków Spółdzielczych z Grupy BPS, których sytuacja finansowa pogorszyła się w związku z epidemią koronawirusa. W jednym miejscu znajdą oni materiały informacyjne dotyczące wsparcia Klientów indywidualnych i Przedsiębiorców, oferowanego przez Banki Spółdzielcze z Grupy BPS oraz instytucje państwowe.
Serwis dostępny jest pod adresem:
www.grupabps.pl/wsparcie-dla-klientow
– Serwis ma służyć Klientom Banków Spółdzielczych z Grupy BPS w tym trudnym dla nich czasie. Naszym celem jest kierowanie Klientów do jednego miejsca w internecie skupiającego informacje o oferowanym wsparciu ze strony Banków Spółdzielczych Zrzeszenia BPS oraz o rządowych programach pomocowych. Wierzę, że przygotowany serwis wychodzi naprzeciw oczekiwaniom naszych Klientów, pomoże im łatwiej sięgnąć po informacje, a docelowo po pomoc finansową, której potrzebują – mówi Artur Adamczyk, Prezes Zarządu Banku BPS S.A.
Strona obejmuje 4 działy:
- Wsparcie dla Klientów Banków Spółdzielczych – informacje o zakresie działań pomocowych, z jakich może skorzystać Klient indywidualny i instytucjonalny posiadający kredyt w Banku Spółdzielczym z Grupy BPS
- Wybrane aspekty Tarczy Antykryzysowej – informacje o zakresie wsparcia przedsiębiorców udzielonego przez instytucje państwowe wraz z opisem wstępnym do każdego z obszarów
- Przydatne linki – wskazanie na strony internetowe wraz z linkami do tych stron, zawierające istotne informacje o programach pomocowych
- Szkolenia – informacje o webinariach i innych dostępnych formach edukacji, pozwalających zdobyć wiedzę w tematyce pomocowej.
Serwis jest na bieżąco aktualizowany i uzupełniany, a do jego dalszego rozwoju Bank BPS zaprosił też zrzeszone Banki Spółdzielcze.