15 listopada 2023

Ruszyła nowa kampania internetowa Banków Spółdzielczych Zrzeszenia BPS

W kampanii Banków Spółdzielczych Zrzeszenia BPS wykorzystywane są reklamy personalizowane, stworzone z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI). Dzięki temu możliwy jest bezpośredni przekaz do osób w sąsiedztwie każdego z 307 Banków Spółdzielczych Zrzeszenia BPS w całej Polsce.

– W kolejnej odsłonie naszej kampanii „Załatw to po sąsiedzku!” połączyliśmy sąsiedzkość i lokalność z nowoczesną komunikacją marketingową w skali ogólnokrajowej. To nowy rozdział w komunikacji Grupy BPS. Dzięki wykorzystaniu możliwości, jakie daje sztuczna inteligencja, nasz ambasador Tomasz Jakubiak w reklamie osobiście zaprasza lokalnych klientów do poszczególnych Banków Spółdzielczych w całej Polsce. Przygotowaliśmy warianty naszej reklamy wideo do serwisu YouTube dla każdego z 307 Banków Spółdzielczych Zrzeszenia BPS – mówi Robert Szymański, Dyrektor Biura Marketingu w Banku BPS.

Reklamy wyświetlane będą przez najbliższe trzy tygodnie w serwisie YouTube. Dzięki geolokalizacji, lokalny użytkownik zobaczy wariant reklamy, w którym pada nazwa najbliższego Banku Spółdzielczego Zrzeszenia BPS. W oparciu o dane takie jak: adres IP smartfonu lub komputera, lokalizacja w przeglądarce lub urządzeniu mobilnym oraz miejsce zamieszkania udostępnione np. w mediach społecznościowych, dana osoba „przypisywana jest” do Banku Spółdzielczego, którego siedziba znajduje się w promieniu ok. 15 km. Rozwiązanie to znacząco podnosi efektywność reklamy. A w przypadku Zrzeszenia BPS lokalny przekaz ma szczególne znaczenie, ponieważ poszczególne banki znane są pod swoimi nazwami i nie wszyscy klienci wiedzą o ich przynależności do Grupy. 

– Kampanię, którą właśnie rozpoczęliśmy, traktujemy jako wstęp do szerszych działań z wykorzystaniem sztucznej inteligencji w 2024 roku. Chcemy rozwijać to nowatorskie podejście do reklamy i przełożyć je zarówno na kampanie wzmacniające pozytywny wizerunek naszych Banków Spółdzielczych, jak i lokalne działania promujące konkretne produkty – dodaje Robert Szymański.

Z reklam wyświetlanych w serwisie YouTube użytkownicy mogą przejść bezpośrednio na zrzeszeniową stronę internetową https://mojbank.pl/znajdz-placowke, gdzie znajduje się formularz kontaktowy. Jeśli ktoś woli tradycyjną wizytę w oddziale, na stronie podane są dane kontaktowe Banków Spółdzielczych Zrzeszenia BPS. 

×

Niezbędne pliki cookies

Te pliki cookie są niezbędne do działania strony i nie można ich wyłączyć. Służą na przykład do utrzymania zawartości koszyka użytkownika. Możesz ustawić przeglądarkę tak, aby blokowała te pliki cookie, ale wtedy strona nie będzie działała poprawnie.

Zawsze aktywne

Analityczne pliki cookie

Te pliki cookie pozwalają liczyć wizyty i źródła ruchu. Dzięki tym plikom wiadomo, które strony są bardziej popularne i w jaki sposób poruszają się odwiedzający stronę. Wszystkie informacje gromadzone przez te pliki cookie są anonimowe.