30 czerwca 2023

Numer 3 (2023)

3 Od redakcji 

KZBS

5 Zdaniem KZBS 

7 Działalność KZBS 

13 XXXIII Walne Zgromadzenie Członków KZBS

14 Konferencja KZBS „Pozyskanie młodych pokoleń konsumentów jako klientów i członków priorytetem sektora. Doświadczenia i dobre praktyki”

17 Inauguracja „Czerwca z Bankiem Spółdzielczym”

TEMAT NUMERU

20 Czy reklama banku spółdzielczego może stać się viralem? – czyli jak komunikować się z pokoleniem Z – Kamil Smogorzewski, Sylwia Pawłowska

26 Bank spółdzielczy – bank dla młodych. Debata redakcyjna

33 Korzyści wynikające z funkcjonowania europejskich banków spółdzielczych – raport EACB

TWARZE BANKOWOŚCI SPÓŁDZIELCZEJ

38  Chcemy być dla naszych klientów bankiem pierwszego wyboru – wywiad z Haliną Choroś, Prezes Zarządu MBS w Łomiankach

42 Największą, wynikającą z tradycji wartością banków spółdzielczych jest bliskość – wywiad z Katarzyną Wencek, Prezes Zarządu BS w Miliczu

46 Poznajmy się! Nowo powołani prezesi zarządów banków spółdzielczych

ESG

47 Ryzyko fizyczne czy ryzyko transformacji – które groźniejsze i jak je mierzyć? – dr Łukasz Kurowski

PRAWO

53 Kary nakładane przez prezesa UODO – sprawa morele.net – Kamila Mizera-Płaczek

58 Aktualne zmiany prawne – Małgorzata Cichosz

PARTNERZY

63 Aktywność młodych pokoleń konsumentów jako klientów sektora finansowego – Małgorzata Piskorek (BIK)

68 TalentowiSKO, czyli sposób banków spółdzielczych na wkręcenie młodego pokolenia w świat finansów i przedsiębiorczości! 

71 BAKCYL wiedzy finansowej ma już 10 lat! 

73 Biznes i zarządzanie – nowy przedmiot w szkołach. Szansa, którą warto wykorzystać

Z HISTORII BANKOWOŚCI SPÓŁDZIELCZEJ

75 Galeria medali gmin polskich cz. 3 – dr inż. Hieronim Czerwieniec

82 Prenumerata 2023

83 Recenzje książek

 

×

Niezbędne pliki cookies

Te pliki cookie są niezbędne do działania strony i nie można ich wyłączyć. Służą na przykład do utrzymania zawartości koszyka użytkownika. Możesz ustawić przeglądarkę tak, aby blokowała te pliki cookie, ale wtedy strona nie będzie działała poprawnie.

Zawsze aktywne

Analityczne pliki cookie

Te pliki cookie pozwalają liczyć wizyty i źródła ruchu. Dzięki tym plikom wiadomo, które strony są bardziej popularne i w jaki sposób poruszają się odwiedzający stronę. Wszystkie informacje gromadzone przez te pliki cookie są anonimowe.