Numer 3 (2023)
3 Od redakcji
KZBS
5 Zdaniem KZBS
7 Działalność KZBS
13 XXXIII Walne Zgromadzenie Członków KZBS
14 Konferencja KZBS „Pozyskanie młodych pokoleń konsumentów jako klientów i członków priorytetem sektora. Doświadczenia i dobre praktyki”
17 Inauguracja „Czerwca z Bankiem Spółdzielczym”
TEMAT NUMERU
20 Czy reklama banku spółdzielczego może stać się viralem? – czyli jak komunikować się z pokoleniem Z – Kamil Smogorzewski, Sylwia Pawłowska
26 Bank spółdzielczy – bank dla młodych. Debata redakcyjna
33 Korzyści wynikające z funkcjonowania europejskich banków spółdzielczych – raport EACB
TWARZE BANKOWOŚCI SPÓŁDZIELCZEJ
38 Chcemy być dla naszych klientów bankiem pierwszego wyboru – wywiad z Haliną Choroś, Prezes Zarządu MBS w Łomiankach
42 Największą, wynikającą z tradycji wartością banków spółdzielczych jest bliskość – wywiad z Katarzyną Wencek, Prezes Zarządu BS w Miliczu
46 Poznajmy się! Nowo powołani prezesi zarządów banków spółdzielczych
ESG
47 Ryzyko fizyczne czy ryzyko transformacji – które groźniejsze i jak je mierzyć? – dr Łukasz Kurowski
PRAWO
53 Kary nakładane przez prezesa UODO – sprawa morele.net – Kamila Mizera-Płaczek
58 Aktualne zmiany prawne – Małgorzata Cichosz
PARTNERZY
63 Aktywność młodych pokoleń konsumentów jako klientów sektora finansowego – Małgorzata Piskorek (BIK)
68 TalentowiSKO, czyli sposób banków spółdzielczych na wkręcenie młodego pokolenia w świat finansów i przedsiębiorczości!
71 BAKCYL wiedzy finansowej ma już 10 lat!
73 Biznes i zarządzanie – nowy przedmiot w szkołach. Szansa, którą warto wykorzystać
Z HISTORII BANKOWOŚCI SPÓŁDZIELCZEJ
75 Galeria medali gmin polskich cz. 3 – dr inż. Hieronim Czerwieniec
82 Prenumerata 2023
83 Recenzje książek