19 marca 2019

Numer 2 (2018)

GBS 2 2018

KZBS

6 Zdaniem KZBS

8 Działalność KZBS

23 Dlaczego warto zostać Członkiem KZBS?

26 Debata regulacyjna EACB w Brukseli z udziałem KZBS – Michał Krakowiak

Temat numeru

12 Obyś żył w ciekawych czasach, czyli co jeszcze musi się wydarzyć, by przedstawiciele sektora bankowości spółdzielczej przestali rozmawiać o wspólnym modelu biznesowym i podjęli realne działania, by takie rozwiązanie wdrożyć? – Jacek Rapcia

20 Banki Zrzeszające w sprawie zmian biznesowych i prawnych

Rozmawiamy z...

30 Beatą Daszyńską-Muzyczką, Prezes Zarządu Banku Gospodarstwa Krajowego

Okiem praktyków

33 Ustawa o kredycie hipotecznym – nowe uprawnienia dla konsumenta a ich wpływ na ustanowione zabezpieczenie kredytu hipotecznego – Ewelina Domeracka-Smolna

38 RODO na ostatniej prostej – Michał Mostowik

42 Marki banków mają mniejszą siłę niż marki telekomów czy samochodów – Mikołaj Bąk, Krzysztof Dragovic

45 Marka silna zaufaniem – o tym, jak skutecznie pozyskać lojalność klientów banku – Joanna Malinowska-Parzydło

52 Blockchain jako technologia przyszłości – Dr hab., prof. SGH Emil Ślęzak

Partnerzy

58 Platforma antyfraudowa – skuteczne narzędzie w walce z wykrywaniem wyłudzeń kredytów – Bartosz Wójcicki

Monitoring mediów

64 krajowych

65 zagranicznych

Z życia banków

66 Przychodzi przedsiębiorca do banku... Z wizytą w Międzypowiatowym Banku Spółdzielczym w Myszkowie

70 Pucki pomysł na rozwój... Z wizytą w Banku Spółdzielczym w Pucku

74 Pożegnanie wybitnego spółdzielcy. O Marianie Grzegorczyku

76 Wydarzenia w bankach spółdzielczych

81 Mądre głowy powiedziały

 

82 Bankowość spółdzielcza w mediach

 

83 Recenzje książek

×

Niezbędne pliki cookies

Te pliki cookie są niezbędne do działania strony i nie można ich wyłączyć. Służą na przykład do utrzymania zawartości koszyka użytkownika. Możesz ustawić przeglądarkę tak, aby blokowała te pliki cookie, ale wtedy strona nie będzie działała poprawnie.

Zawsze aktywne

Analityczne pliki cookie

Te pliki cookie pozwalają liczyć wizyty i źródła ruchu. Dzięki tym plikom wiadomo, które strony są bardziej popularne i w jaki sposób poruszają się odwiedzający stronę. Wszystkie informacje gromadzone przez te pliki cookie są anonimowe.