Komunikacja medialna - media cyfrowe w budowaniu trwałych relacji z młodymi klientami sektora bankowego - piąty z cyklu pięciu bezpłatnych webinarów
Krajowy Związek Banków Spółdzielczych kontynuując tematykę kampanii edukacyjno-informacyjnej „Czerwiec z Bankiem Spółdzielczym”, której celem jest wzmacnianie marki bank spółdzielczy, zaprasza do udziału w cyklu bezpłatnych (dla przedstawicieli Członków KZBS) pięciu webinarów z zakresu komunikacji, budowania relacji z młodym pokoleniem i ESG. Piąta część pt. "Komunikacja medialna - media cyfrowe w budowaniu trwałych relacji z młodymi klientami sektora bankowego" odbędzie się w dniu 3 listopada 2023 r. w godzinach 13:00 – 15:00. Cykl webinarów jest podzielony na pięć części. Spotkania z Prowadzącymi będą miały charakter interaktywny, z możliwością zadawania pytań i prowadzenia dyskusji. Warunki techniczne i tryb udostępnienia będzie przekazany uczestnikom po zapisaniu się na webinar.
PROGRAM:
1. Wprowadzenie:
- przywitanie uczestników i uczestniczek,
- Przedstawienie celu spotkania.
2. O młodych osobach (część wstępna):
- Pokolenie Z i pokolenie Alpha – co to takiego?
- Jak wyjść poza stereotypy w myśleniu o młodych osobach?
- Współcześni młodzi ludzie – monokultura czy wiele nisz?
3. O komunikacji:
- Jak rozumieć język i potrzeby komunikacyjne młodych klientów sektora bankowego?
- O wartościach – na jakie czynniki należy dziś zwracać szczególną uwagę w komunikacji z młodymi osobami?
- Jak komunikować się z klientami reprezentującymi różne generacje?
4. O podejściu do technologii:
- App Generation – czy technologia może stać się łącznikiem pomiędzy pokoleniami?
- Nie tylko wiek! Jak zrozumieć zachowania klientów sektora bankowego w mediach cyfrowych?
5. O mediach cyfrowych:
- Jakie czynniki wpływają współcześnie na język mediów cyfrowych?
- Media cyfrowe w komunikacji – które z nich wybrać? – case study.
- Jak wykorzystać potencjał mediów cyfrowych w budowaniu trwałych relacji z młodymi klientami sektora bankowego?
- Jakie trendy technologiczne w najbliższych latach kształtować będą praktyki medialne i komunikacyjne młodych osób?
6. Podsumowanie:
- podsumowanie spotkania,
- przedstawienie najważniejszych wniosków.
POPROWADZĄCY:
Dr Karol Jachymek - medioznawca, kulturoznawca, doktor nauk humanistycznych, adiunkt w Katedrze Kultury i Mediów na Wydziale Nauk Humanistycznych Uniwersytetu SWPS w Warszawie, gdzie do 2023 roku pełnił funkcję prodziekana ds. studenckich. Współtwórca i wykładowca School of Ideas – nowoczesnego kierunku służącego projektowaniu innowacji społecznych i biznesowych. Ekspert w obszarze edukacji, kultury młodzieżowej, zmian generacyjnych (zwłaszcza Gen Z i Gen Alpha), komunikacji w (nowych) nowych mediach i trendów w popkulturze. Prowadzi szkolenia i warsztaty dla szkół, instytucji kultury, organizacji pozarządowych i klientów biznesowych z zakresu współczesnych praktyk medialnych, komunikacji międzypokoleniowej (skierowanej zwłaszcza do Gen Z i Gen Alpha) i komunikacji w social mediach (ze szczególnym uwzględnieniem TikToka), a także technik kształcenia na odległość, myślenia projektowego (Design Thinking) i kreatywnych metod warsztatowych. Współpracował m.in. z TikTokiem, Bankiem Millenium, SAS, Mazowieckim Instytutem Kultury, Centrum Nauki Kopernik, Centrum Edukacji Obywatelskiej, Centrum Nauki Experyment, Fundacją Szkoła z Klasą, NASK, Uniwersytetem Dzieci, Filmoteką Narodową – Instytutem Audiowizualnym i Centrum Cyfrowym (https://www.linkedin.com/in/karoljachymek).
Webinar jest bezpłatny dla Członków KZBS. Koszt udziału dla przedstawicieli Instytucji nie będących Członkami KZBS wynosi 150 zł netto/os.
Cykl webinarów będzie podzielony na pięć części. Dla przedstawicieli Instytucji nie będących Członkami KZBS, które wyrażą chęć uczestnictwa we wszystkicj częściach webinarów, udział w ostatniej częśći będzie gratis. Wszystkie informacje odnośnie chęci udziału we wszystkich częściach webinarów prosimy umieszczać w okienku "Dodatkowe uwagi".
Zapisy odbywają się wyłącznie za pośrednictwem poniższego formularza zgłoszeniowego. W pole "Dane do faktury VAT" proszę wstawić "bezpłatne" w przypadku Członków KZBS. W przypadku banków nienależących do KZBS, należy podać dane do faktury.
WAŻNE! Prawidłowe zgłoszenie na webinar jest równoznaczne z otrzymaniem automatycznego maila zwrotnego na adres mailowy podany w formularzu zgłoszeniowym.