03 listopada 2025

Kampania marketingowa Banków Spółdzielczych SGB skierowana do przedsiębiorców

Czy własny biznes jest dla każdego? Czy bycie szefem jest dla każdego? Nie! Ale dla każdego, kto myśli o rozwoju swojej firmy i szuka źródeł finansowania, z całą pewnością jest oferta lokalnych Banków Spółdzielczych SGB: dostępny kredyt i tani leasing.

To główny motyw skierowanej do przedsiębiorców kampanii marketingowej Banków Spółdzielczych SGB, która ruszyła 1 listopada. Jej pozytywny przekaz oparty jest na autentycznym wglądzie w rzeczywistość prowadzenia firmy i realnym wsparciu, którego lokalne banki mogą udzielić w finansowaniu bieżącej działalności oraz inwestycji. Każdy, kto myśli o rozwoju, może to zrobić wspólnie z Bankami Spółdzielczymi SGB – to podstawowy wniosek, który płynie ze spotu reklamowego przygotowanego na zlecenie SGB-Banku przez agencję GPD.

Kampania będzie obecna w telewizji (TVN, TVP), serwisach VOD (Player, TVP VOD, Polsat Go Max), a także digital – m.in. w ekosystemie Google, Meta Ads, DV360 i Onet. Dodatkowo w grudniu komunikacja pojawi się również na nośnikach w przestrzeni miejskiej oraz na paczkomatach w całej Polsce.

Spotom reklamowym towarzyszy oferta kredytów i leasingu dopasowana do potrzeb firm – od finansowania środków transportu i maszyn po inwestycje w odnawialne źródła energii. Banki Spółdzielcze SGB zachęcają do współpracy przedsiębiorców z różnych branż, akcentując lokalny charakter obsługi i elastyczne podejście do finansowania biznesu.

Nowa kampania SGB opiera się na wynikach badań jakościowych i ilościowych przeprowadzonych przez SGB-Bank wśród polskich firm. Pokazały one, że 1/3 przedsiębiorców jest otwarta na korzystanie z kredytów, a jednocześnie połowa firm nie korzysta z żadnej formy kredytowania. Pozostali sięgają po usługi leasingowe i limity kredytowe w rachunkach, a kluczowe znaczenie w relacjach z bankami mają dla nich transparentność, szybkość decyzji kredytowej oraz bezpośredni kontakt z doradcą.

Jednocześnie – jak wynika z badań – wielu właścicieli firm nie zdaje sobie sprawy, że Banki Spółdzielcze SGB oferują pełen zakres usług dla biznesu: od rachunków, przez leasing i ubezpieczenia, aż po finansowanie inwestycji.

To już kolejna odsłona naszych działań marketingowych w tym roku – mówi Ewelina Ignaczak, dyrektorka Marketingu i komunikacji w SGB-Banku. – Po kampanii skierowanej do młodych klientów (#młodewilki) i kampanii kredytów hipotecznych (#hipotecznienajbliżej) zwracamy się do firm. Mamy świadomość, że przedsiębiorczość tworzy się i rozwija lokalnie – czyli tam, gdzie działają Banki Spółdzielcze SGB. To naturalni partnerzy, którzy rozumieją potrzeby przedsiębiorców i potrafią działać szybko. Wiemy, że prowadzenie własnego biznesu nie jest dla każdego, ale każdego, kto chce się rozwijać, zapraszamy do Banków Spółdzielczych SGB po produkty i usługi dopasowane do jego potrzeb i oczekiwań.

Według danych GUS w Polsce działa obecnie ponad 2,6 miliona aktywnych przedsiębiorstw, z czego zdecydowaną większość stanowią mikro- i małe firmy. To właśnie do nich kierowana jest kampania SGB – do ludzi, którzy często łączą rolę właściciela, menedżera i księgowego w jednej osobie, napędzając lokalną gospodarkę.

Więcej o kampanii: https://takaroznica.sgb.pl/ 

×

Niezbędne pliki cookies

Te pliki cookie są niezbędne do działania strony i nie można ich wyłączyć. Służą na przykład do utrzymania zawartości koszyka użytkownika. Możesz ustawić przeglądarkę tak, aby blokowała te pliki cookie, ale wtedy strona nie będzie działała poprawnie.

Zawsze aktywne

Analityczne pliki cookie

Te pliki cookie pozwalają liczyć wizyty i źródła ruchu. Dzięki tym plikom wiadomo, które strony są bardziej popularne i w jaki sposób poruszają się odwiedzający stronę. Wszystkie informacje gromadzone przez te pliki cookie są anonimowe.