ESBANK Bank Spółdzielczy: konto na selfie to dla nas szansa
Wdrożone 2 miesiące temu konto na selfie w aplikacji SGB Mobile to milowy kamień w rozwoju zdalnych usług w Spółdzielczej Grupie Bankowej. ESBANK Bank Spółdzielczy, który udostępnił nowy produkt jako jeden z pionierów w Grupie, rozpoczął właśnie lokalnie kampanię reklamową nowego, mobilnego ROR-u.
Konto na selfie przez aplikację SGB Mobile to wygodny sposób na bezpieczne założenie rachunku bankowego bez wychodzenia z domu. Jest odpowiedzią Grupy SGB na potrzeby osób, zwłaszcza młodszych, dla których świat online stanowi oczywistość i codzienność, ale nie tylko. Wpisuje się też w trend dynamicznej cyfryzacji usług, także w bankowości, związany z jednej strony z doświadczeniem pandemii, a z drugiej – ze stale rosnącym tempem życia. Założenie konta przez aplikację pozwala ograniczyć bezpośredni kontakt z innymi osobami, dając niemal natychmiastowy dostęp do szeregu zdalnych usług bankowych. Pozwala też klientowi zaoszczędzić tak pieniądze, dzięki konkurencyjnej ofercie cenowej, jak i czas oraz papier. Zamiast wizyty w placówce Banku – wystarczy bowiem smartfon z dostępem do internetu oraz dowód osobisty, a papierową umowę – zastępuje elektroniczny akcept kodem SMS w aplikacji. Takie udogodnienie dla Klientów z początkiem września jako jeden z pionierów w Grupie SGB wdrożył ESBANK Bank Spółdzielczy.
W ESBANKU podążamy za potrzebami Klientów i stawiamy na innowacje, łącząc bankowość opartą o relacje z nowoczesnymi technologiami. Jako uczestnicy Zintegrowanego Rozwiązania Zrzeszeniowego aktywnie wspieramy też Mobilne Przyspieszenie Spółdzielczej Grupy Bankowej. Dlatego wdrożenie Konta na selfie uznaliśmy za priorytet – mówi Jacek Zacharewicz, Prezes Zarządu ESBANKU Banku Spółdzielczego, który podkreśla: Konto na selfie to dla nas szansa na pozyskanie nowych Klientów. Dzięki współpracy z SGB-Bankiem łamiemy stereotypy dotyczące bankowości spółdzielczej i bez kompleksów możemy konkurować dziś z największymi bankami komercyjnymi.
Tomasz Kowalski, Dyrektor ds. Wsparcia i Rozwoju w ESBANKU Banku Spółdzielczym, dodaje: Jeszcze do niedawna technologia oparta o zaawansowane algorytmy i biometryczną weryfikację tożsamości podczas zdalnego zakładania konta była dostępna wyłącznie w sektorze komercji. Dziś jest codziennością także w ESBANKU Banku Spółdzielczym. Za nami pierwsza setka kont na selfie, ale nabieramy rozpędu. Gratuluję departamentom SGB-Banku, odpowiedzialnym za projekt konta na selfie i dziękuję za współpracę na każdym etapie jego wdrażania.
Rozwój nowoczesnej oferty to nie tylko wymierne korzyści oraz nowe możliwości dla klientów, ale i szansa na wzmocnienie pozytywnego wizerunku. Te atuty konta na selfie podkreśla nowa kampania reklamowa, przygotowana przez ESBANK Baku Spółdzielczy.
Wychodzimy do lokalnej społeczności z własnym przekazem, którym chcemy uzupełnić działania reklamowe, prowadzone przez kolegów z SGB. Informację o bezpłatnym koncie na selfie z BLIKIEM na telefon kierujemy głównie do młodzieży i aktywnych osób, które często nie mają czasu na wizytę w banku. Przez najbliższy miesiąc będzie ją można znaleźć na terenie naszego działania w przestrzeni miejskiej, w formie oklejenia wybranych paczkomatów czy też w autobusach komunikacji miejskiej, a także w internecie – w tym w lokalnych portalach oraz własnych kanałach Banku – mówi o rozpoczętej w listopadzie akcji promującej konto na selfie przez SGB Mobile Mariusz Ciupiński, Kierownik Wydziału Marketingu i Produktów Bankowych w ESBANKU Banku Spółdzielczym.
Kampania ESBANKU wychodzi od wspólnego przekazu reklamowego Grupy SGB, dodatkowo podkreśla atuty konta na selfie oraz dostępność produktu w lokalnym Banku. W części kanałów ma 2-etapowy przebieg, z pierwszą odsłoną o charakterze teaserowym.