Czerwiec z Bankiem Spółdzielczym
Rusza konkurs „Młodzi Kreatorzy Bankowości Spółdzielczej” – Social Media Challenge
Krajowy Związek Banków Spółdzielczych ogłasza start konkursu dla młodzieży szkół średnich w wieku 14–19 lat. Celem inicjatywy jest zaangażowanie młodego pokolenia w promowanie bankowości spółdzielczej w mediach społecznościowych oraz wspólne budowanie nowoczesnego wizerunku lokalnych banków.
Konferencja oraz uroczysta, wieczorna gala KZBS w ramach „Czerwca z Bankiem Spółdzielczym”
Tegoroczna kampania edukacyjno-promocyjna „Czerwiec z Bankiem Spółdzielczym”, organizowana przez Krajowy Związek Banków Spółdzielczych, odbędzie się pod hasłem „Banki z Sercem”.
Czerwiec z Bankiem Spółdzielczym 2024 - podsumowanie
Zapraszamy do obejrzenia video zawierające przegląd wydarzeń, jakie miały miejsce w ramach "Czerwca z Bankiem Spółdzielczym".
„Czerwiec z Bankiem Spółdzielczym” – gala inaugurująca kampanię
W dniu 22 maja br. odbyła się uroczysta gala inaugurująca kampanię edukacyjno-promocyjną „Czerwiec z Bankiem Spółdzielczym”. Galę poprowadził Jan Grzesiek.
Konferencja KZBS „Rewolucja tradycji. Nowe paradygmaty dla banków spółdzielczych w czasach ciągłej zmiany”
22 maja br. odbyła się konferencja Krajowego Związku Banków Spółdzielczych dla przedstawicieli sektora. Jej temat odnosił się do relacji tradycji i paradygmatów oraz stereotypów i możliwości ich modyfikacji w odniesieniu do czasów ciągłych zmian.
SPRAWOZDANIE: Konferencja KZBS pt. "Pozyskanie młodych pokoleń konsumentów jako klientów i członków priorytetem sektora. Doświadczenia i dobre praktyki" (6 czerwca 2023)
W ramach inauguracji „Czerwca z Bankiem Spółdzielczym” Krajowy Związek Banków Spółdzielczych zorganizował 6 czerwca br. konferencję pt. „Pozyskanie młodych pokoleń konsumentów jako klientów i członków priorytetem sektora. Doświadczenia i dobre praktyki”. Podczas konferencji zaproszeni prelegenci i rozmówcy podjęli szczególnie istotny, ale też i niełatwy temat zmian generacyjnych zachodzących w bazie klientowskiej i członkowskiej banków spółdzielczych. Partnerem generalnym konferencji było Biuro Informacji Kredytowej.