13 stycznia 2025

Bezpłatne webinarium KZBS: Kluczowe wymogi ustawy o dostępności produktów i usług dla sektora bankowego

Krajowy Związek Banków Spółdzielczych organizuje bezpłatne webinarium „Kluczowe wymogi ustawy o dostępności produktów i usług dla sektora bankowego", które odbędzie się w dniu 13 stycznia 2025 r. w godzinach 10:00 – 12:30. Spotkanie przeznaczone jest wyłącznie dla Członków Krajowego Związku Banków Spółdzielczych. Warunki techniczne i tryb udostępnienia będą przekazane uczestnikom po zapisaniu się na webinarium.

CEL WEBINARIUM:

Ustawa z dnia 26 kwietnia 2024 r. o zapewnianiu spełniania wymagań dostępności niektórych produktów i usług banki spółdzielcze, która transponuje do krajowego prawa Dyrektywę EAA, wymaga podjęcia przez banki spółdzielcze wielu działań dostosowawczych.

Celem webinaru jest przekazanie wiedzy o kluczowych aspektach związanych z zapewnieniem dostępności w obsłudze klienta ze szczególnymi potrzebami w bankowości detalicznej, w tym zakresem dostosowania usług bankowych oraz komunikacją potrzeb tych klientów związanych z codziennym funkcjonowaniem.

Omawiane zagadnienia wspierają rozwój empatycznej i inkluzyjnej obsługi klienta, która przyczynia się do budowania reputacji banku jako miejsca przyjaznego dla każdego klienta.

PROGRAM WEBINARIUM:

10.00 – 10.10 – Powitanie – przedstawiciel KZBS

10.10 – 12.00 – Wystąpienie przedstawicieli SENSE Consulting:

1. Znaczenie dostępności w obsłudze klienta w bankowości detalicznej:

  • Rola dostępności w budowaniu zaufania i satysfakcji klientów.
  • Kluczowe założenia ustawy z dnia 26 kwietnia 2024 r. o zapewnianiu spełniania wymagań dostępności niektórych produktów i usług przez podmioty gospodarcze.
  • Konieczne zmiany w działalności banków wynikające z Dyrektywy EAA.

2. Kim są i jak funkcjonują klienci ze szczególnymi potrzebami?

  • Identyfikacja grupy klientów o szczególnych potrzebach (osoby z różnymi niepełnosprawnościami, osoby starsze, osoby neuroatypowe i inni).
  • Studium przypadków i sytuacje z codziennych kontaktów w bankowości – jak można rozpoznać potrzeby klientów i na nie odpowiedzieć.
  • Przykłady barier napotykanych przez klientów z niepełnosprawnościami i sposoby ich niwelowania.

3. Zapewnianie dostępności w praktyce – dobre praktyki dla banków spółdzielczych:

  • Język umów i dokumentów.
  • Zastosowanie technologii wspierających.
  • Zapewnienie dostępnej dokumentacji i komunikacji, w tym w PJM.
  • Dostępność świata cyfrowego.
  • Quick wins – od czego zacząć przy ograniczonych zasobach finansowych, osobowych i czasowych.

4. Korzyści z uwzględniania potrzeb klientów ze szczególnymi wymaganiami.

12.00 – 12.30 – Możliwość zadawania pytań i zamknięcie webinarium

PROWADZĄCY:

Przedstawicielie SENSE consulting - Pani Agata Spała-Zakrzewska oraz Dariusz Gosk.

Udział w webinarium jest bezpłatny. Zgłoszenia przyjmujemy do 9 stycznia 2025 r.

 

UWAGA! W formularzu zgłoszeniowym prosimy o wypełnianie okienka przeznaczonego na dane do FV znakiem "-". 

Zapisz się na szkolenie:

Pole wymagane
Pole wymagane
Pole wymagane
Pole wymagane
Pole wymagane
Pole wymagane
Pole wymagane

Podanie przez Panią / Pana danych jest dobrowolne. Konsekwencją niepodania danych będzie brak możliwość uczestniczenia w szkoleniu.

×

Niezbędne pliki cookies

Te pliki cookie są niezbędne do działania strony i nie można ich wyłączyć. Służą na przykład do utrzymania zawartości koszyka użytkownika. Możesz ustawić przeglądarkę tak, aby blokowała te pliki cookie, ale wtedy strona nie będzie działała poprawnie.

Zawsze aktywne

Analityczne pliki cookie

Te pliki cookie pozwalają liczyć wizyty i źródła ruchu. Dzięki tym plikom wiadomo, które strony są bardziej popularne i w jaki sposób poruszają się odwiedzający stronę. Wszystkie informacje gromadzone przez te pliki cookie są anonimowe.