23 kwietnia 2024

Banki spółdzielcze w teamie z przedsiębiorcami

W dniu 23 kwietnia w Warszawie odbyło się spotkanie przedstawicieli ponad 30 banków spółdzielczych – ambasadorów projektu „Pierwsza Liga Biznesu”, którego inicjatorem jest Krajowy Związek Banków Spółdzielczych.

Ideą „Pierwszej Ligi Biznesu” była organizacja przez banki spółdzielcze spotkań dedykowanych przedsiębiorcom w całej Polsce, przy wsparciu KZBS i partnerów projektu tj. Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, Fundacji Polska Bezgotówkowa, Biura Informacji Gospodarczej InfoMonitor (Grupy BIK), Asseco Poland. Celem spotkań było skupienie lokalnych przedsiębiorców wokół banków, umożliwienie im wymiany doświadczeń i wiedzy, wzmocnienie kompetencji oraz stworzenie przestrzeni do rozwoju. 

Razem do jednej bramki

Podczas spotkania wielokrotnie podkreślano, że inicjatywa spotkała się z bardzo pozytywnym odbiorem przedsiębiorców. „Pochłonięci na co dzień różnymi sprawami nie zawsze mamy możliwość zaplanowania takiego spotkania kompleksowo. Wejście w ten Projekt okazało się strzałem w dziesiątkę. KZBS odpowiadał za warstwę merytoryczną, a my za organizacyjną” – podkreśla  Barbara Borowska, Prezes Zarządu Banku Spółdzielczego w Gnieźnie, będącego ambasadorem Projektu. „W naszym Banku poszerzyliśmy każde ze spotkań o dodatkową prelekcję tematycznie poszerzając jednocześnie obszar wsparcia biznesu. Inicjatywę Pierwszej Ligi Biznesu docenili  przedsiębiorcy z naszego regionu. Najlepszym potwierdzeniem sukcesu tego Projektu są deklaracje co do chęci udziału w kolejnej edycji” – dodała.

Kolejne ligowe spotkania już wkrótce

W ramach spotkania ewaluacyjnego ambasadorzy projektu zdecydowali o kontynuacji ligowych spotkań. Określono również wstępnie jakie tematy zostaną podjęte w nowym sezonie. „Wszystko wskazuje na to, że już jesienią ruszy nowy sezon „Pierwszej Ligi Biznesu”. Zapraszamy, więc banki spółdzielcze do dołączenia do grona ambasadorskiego Ligi. Chętnie podejmiemy również rozmowy z ekspertami, którzy chcieliby się podzielić swoją wiedzą i doświadczeniem z przedsiębiorcami” – mówi prof. Małgorzata Iwanicz-Drozdowska, Wiceprezes Krajowego Związku Banków Spółdzielczych. „Tematy, które będziemy chcieli poruszyć to m.in. przepisy podatkowe, cyberzagrożenia, pokolenie Z jako pracownik i klient” – dodaje Wiceprezes Związku.

Ewaluacja i edukacja

Elementem spotkania był również dwugodzinny warsztat pt. „Komunikacja w kryzysie”, który poprowadziła dr Katarzyna Bąkowicz, doktorka UW w zakresie nauk o komunikacji społecznej i mediach, absolwentka APS w Warszawie, UG w Gdańsku oraz ALK w Warszawie, strateżka i doradczyni komunikacji biznesowej i medialnej. Spotkanie to stanowiło niepowtarzalną okazję, by poszerzyć swoje kompetencje w dziedzinie komunikacji.

 

×

Niezbędne pliki cookies

Te pliki cookie są niezbędne do działania strony i nie można ich wyłączyć. Służą na przykład do utrzymania zawartości koszyka użytkownika. Możesz ustawić przeglądarkę tak, aby blokowała te pliki cookie, ale wtedy strona nie będzie działała poprawnie.

Zawsze aktywne

Analityczne pliki cookie

Te pliki cookie pozwalają liczyć wizyty i źródła ruchu. Dzięki tym plikom wiadomo, które strony są bardziej popularne i w jaki sposób poruszają się odwiedzający stronę. Wszystkie informacje gromadzone przez te pliki cookie są anonimowe.