06 listopada 2024

Bank Spółdzielczy w Chrzanowie stawia na lepszą komunikację

Nowa dewiza i formuła profilu w mediach społecznościowych, prace nad nową stroną internetową oraz cykl spotkań adresowanych do przedsiębiorców – Bank Spółdzielczy w Chrzanowie od jesieni rozpoczął nowy etap komunikacji z Klientami.

„Blisko i bezpiecznie” – to nowa dewiza banku, która w dwóch słowach charakteryzuje instytucję działającą na ziemi chrzanowskiej od ponad 140 lat.

- Nasze placówki znajdują się w każdej gminie powiatu chrzanowskiego, a usługi bankowe świadczymy dla mieszkańców nieprzerwanie od 1882 roku. Swoje budżety i obsługę finansową powierzają nam także samorządy i pobliskie instytucje, a my od zawsze wspieramy lokalne działania. Jesteśmy jedynym bankiem, który jest naprawdę blisko, po sąsiedzku - wyjaśnia pierwszy człon nowej dewizy Halina Głogowska, prezes Banku Spółdzielczego w Chrzanowie.

Niemal wszystkie badania Klientów banków w Polsce potwierdzają, że najważniejsze dla nich są przede wszystkim bezpieczeństwo i wiarygodność instytucji, której powierzają swoje pieniądze. Bank Spółdzielczy w Chrzanowie dobrze wpisuje się w te oczekiwania.

- Bezpieczeństwo i wiarygodność są dla nas absolutnym priorytetem. Dbamy nie tylko o dobrą kondycję finansową banku, ale także o bezpieczeństwo klientów i ich środków wobec cyberzagrożeń. Pracujemy również nad nowym serwisem internetowym, który jeszcze lepiej będzie odpowiadał na wyzwania świata cyfrowego - deklaruje Mieczysław Michalski, wiceprezes Banku Spółdzielczego w Chrzanowie.

Nowa formuła komunikacji

Od kilku tygodni bankowcy z Chrzanowa postawili na nową formułę komunikowania się z obecnymi i przyszłymi klientami. Na facebookowym profilu Banku pojawiają się wideo rolki prezentujące placówki ulokowane „po sąsiedzku”, czy też ofertę i aktywność banku podczas ważnych lokalnie wydarzeń. Zmianie uległa także identyfikacja graficzna wszystkich materiałów, a kolejne zmiany wizerunkowe są w trakcie wprowadzania.

- Mamy długą historię, ale to nie oznacza, że technologicznie zostaliśmy w tyle. W naszej ofercie znajdują się wszystkie nowoczesne rozwiązania bankowe: od BLIK-a, po bankowość internetową i aplikację, kończąc na portfelach cyfrowych, jak ApplePay i GooglePay. Czas więc dostosować również przekaz i komunikację do współczesnych wyzwań, nie zapominając jednak o naszej tradycji i wartościach - tłumaczy prezes Głogowska.

Bank partnerem lokalnego biznesu

Nowoczesne technologie służą również do utrwalania wizerunku Banku, jako wiarygodnego i pomocnego partnera dla lokalnego biznesu. W październiku Bank Spółdzielczy w Chrzanowie, wspólnie z Chrzanowską Izbą Gospodarczą, zaprosił lokalnych przedsiębiorców na pierwsze wideo-szkolenie w ramach inicjatywy Pierwsza Liga Biznesu. To pierwszy tego typu projekt w Polsce organizowany przez sektor bankowości spółdzielczej we współpracy z Partnerami.

Tematyką pierwszego spotkania było… cyberbezpieczeństwo.

- Spotkania w ramach Pierwszej Ligi Biznesu będą odbywały się cyklicznie na co już serdecznie zapraszamy. Na każdym planowana jest transmisja online wystąpień eksperckich partnerów uczestniczących w projekcie. Dla nas, dla Banku lokalnego, wymiana doświadczeń na tematy biznesowe, współpraca, integracja oraz budowanie wspólnego prestiżu i siły środowiska mają szczególne znaczenie - zaprasza wiceprezes Michalski.

Informacji o kolejnym spotkaniu w ramach biznesowego cyklu warto szukać na stronie Banku oraz na profilu na Facebooku. Tam też zamieszczane będą użyteczne materiały podsumowujące każde wideo-szkolenie.

Fot. Podczas inauguracyjnego spotkania Pierwszej Ligi Biznesu lokalnych przedsiębiorców witało kierownictwo Banku Spółdzielczego w Chrzanowie.

×

Niezbędne pliki cookies

Te pliki cookie są niezbędne do działania strony i nie można ich wyłączyć. Służą na przykład do utrzymania zawartości koszyka użytkownika. Możesz ustawić przeglądarkę tak, aby blokowała te pliki cookie, ale wtedy strona nie będzie działała poprawnie.

Zawsze aktywne

Analityczne pliki cookie

Te pliki cookie pozwalają liczyć wizyty i źródła ruchu. Dzięki tym plikom wiadomo, które strony są bardziej popularne i w jaki sposób poruszają się odwiedzający stronę. Wszystkie informacje gromadzone przez te pliki cookie są anonimowe.