Bank Spółdzielczy w Chrzanowie stawia na lepszą komunikację
Nowa dewiza i formuła profilu w mediach społecznościowych, prace nad nową stroną internetową oraz cykl spotkań adresowanych do przedsiębiorców – Bank Spółdzielczy w Chrzanowie od jesieni rozpoczął nowy etap komunikacji z Klientami.
„Blisko i bezpiecznie” – to nowa dewiza banku, która w dwóch słowach charakteryzuje instytucję działającą na ziemi chrzanowskiej od ponad 140 lat.
- Nasze placówki znajdują się w każdej gminie powiatu chrzanowskiego, a usługi bankowe świadczymy dla mieszkańców nieprzerwanie od 1882 roku. Swoje budżety i obsługę finansową powierzają nam także samorządy i pobliskie instytucje, a my od zawsze wspieramy lokalne działania. Jesteśmy jedynym bankiem, który jest naprawdę blisko, po sąsiedzku - wyjaśnia pierwszy człon nowej dewizy Halina Głogowska, prezes Banku Spółdzielczego w Chrzanowie.
Niemal wszystkie badania Klientów banków w Polsce potwierdzają, że najważniejsze dla nich są przede wszystkim bezpieczeństwo i wiarygodność instytucji, której powierzają swoje pieniądze. Bank Spółdzielczy w Chrzanowie dobrze wpisuje się w te oczekiwania.
- Bezpieczeństwo i wiarygodność są dla nas absolutnym priorytetem. Dbamy nie tylko o dobrą kondycję finansową banku, ale także o bezpieczeństwo klientów i ich środków wobec cyberzagrożeń. Pracujemy również nad nowym serwisem internetowym, który jeszcze lepiej będzie odpowiadał na wyzwania świata cyfrowego - deklaruje Mieczysław Michalski, wiceprezes Banku Spółdzielczego w Chrzanowie.
Nowa formuła komunikacji
Od kilku tygodni bankowcy z Chrzanowa postawili na nową formułę komunikowania się z obecnymi i przyszłymi klientami. Na facebookowym profilu Banku pojawiają się wideo rolki prezentujące placówki ulokowane „po sąsiedzku”, czy też ofertę i aktywność banku podczas ważnych lokalnie wydarzeń. Zmianie uległa także identyfikacja graficzna wszystkich materiałów, a kolejne zmiany wizerunkowe są w trakcie wprowadzania.
- Mamy długą historię, ale to nie oznacza, że technologicznie zostaliśmy w tyle. W naszej ofercie znajdują się wszystkie nowoczesne rozwiązania bankowe: od BLIK-a, po bankowość internetową i aplikację, kończąc na portfelach cyfrowych, jak ApplePay i GooglePay. Czas więc dostosować również przekaz i komunikację do współczesnych wyzwań, nie zapominając jednak o naszej tradycji i wartościach - tłumaczy prezes Głogowska.
Bank partnerem lokalnego biznesu
Nowoczesne technologie służą również do utrwalania wizerunku Banku, jako wiarygodnego i pomocnego partnera dla lokalnego biznesu. W październiku Bank Spółdzielczy w Chrzanowie, wspólnie z Chrzanowską Izbą Gospodarczą, zaprosił lokalnych przedsiębiorców na pierwsze wideo-szkolenie w ramach inicjatywy Pierwsza Liga Biznesu. To pierwszy tego typu projekt w Polsce organizowany przez sektor bankowości spółdzielczej we współpracy z Partnerami.
Tematyką pierwszego spotkania było… cyberbezpieczeństwo.
- Spotkania w ramach Pierwszej Ligi Biznesu będą odbywały się cyklicznie na co już serdecznie zapraszamy. Na każdym planowana jest transmisja online wystąpień eksperckich partnerów uczestniczących w projekcie. Dla nas, dla Banku lokalnego, wymiana doświadczeń na tematy biznesowe, współpraca, integracja oraz budowanie wspólnego prestiżu i siły środowiska mają szczególne znaczenie - zaprasza wiceprezes Michalski.
Informacji o kolejnym spotkaniu w ramach biznesowego cyklu warto szukać na stronie Banku oraz na profilu na Facebooku. Tam też zamieszczane będą użyteczne materiały podsumowujące każde wideo-szkolenie.
Fot. Podczas inauguracyjnego spotkania Pierwszej Ligi Biznesu lokalnych przedsiębiorców witało kierownictwo Banku Spółdzielczego w Chrzanowie.