12 lutego 2025

Aplikacja SGB Mobile jest drugą aplikacją bankową w Polsce, której użytkownicy mogą korzystać z płatności powtarzalnych BLIK

Wszyscy klienci SGB-Banku oraz Banków Spółdzielczych SGB, którzy korzystają z aplikacji SGB Mobile, mogą używać funkcji płatności powtarzalnych BLIK.

To innowacyjne rozwiązanie umożliwia wygodne i bezpieczne opłacanie cyklicznych zobowiązań, takich jak rachunki, abonamenty i subskrypcje.

Płatności powtarzalne BLIK to wygodne rozwiązanie dla wszystkich, którzy cenią sobie prostotę i bezpieczeństwo w zarządzaniu własnymi finansami. 

Błażej Mika, wiceprezes Zarządu SGB-Banku odpowiedzialny za pion nowych technologii,  podkreśla znaczenie nowej funkcjonalności:

– Wprowadzenie płatności powtarzalnych BLIK to kolejny krok w kierunku nowoczesnych i zautomatyzowanych rozwiązań finansowych oferowanych przez Polski Standard Płatności. Nieustannie rozwijamy nasze usługi, aby sprostać oczekiwaniom klientów, którzy cenią sobie wygodę i bezpieczeństwo bankowości mobilnej. Jesteśmy dumni, że to właśnie Banki Spółdzielcze SGB mogą zaoferować swoim klientom nowoczesne usługi na poziomie największych instytucji finansowych w Polsce. Dodam, że nie zamierzamy się zatrzymywać i  wspólnie z Polskim Standardem Płatności pracujemy już nad dalszym rozwojem funkcji systemu BLIK, aby dostarczać naszym klientom jeszcze bardziej intuicyjne, a przede wszystkim – bezpieczne rozwiązania płatnicze.

Jakie korzyści płyną dla użytkownika aplikacji SGB Mobile z uruchomienia Płatności powtarzalnych BLIK?

  1. Kontrola – wszystkie utworzone Płatności powtarzalne widoczne są w aplikacji bankowej.
  2. Bezpieczeństwo – zgoda na utworzenie Płatności powtarzalnej akceptowana jest przez użytkownika.
  3. Wygoda – płatności pobierane są automatycznie lub po potwierdzeniu zgodnie z umową ze sklepem lub usługodawcą.

– Nasi klienci oczekują wygodnych i bezpiecznych rozwiązań, które ułatwiają codzienne zarządzanie finansami, a automatyczne płatności BLIK doskonale wpisują się w te potrzeby – przyznaje Artur Józefowski, dyrektor Bankowości mobilnej i internetowej w SGB-Banku. – Wprowadzenie płatności powtarzalnych BLIK to ważny krok w rozwoju naszej bankowości mobilnej. Dzięki tej funkcji eliminujemy ryzyko zapomnianych rachunków i opóźnień w płatnościach, jednocześnie zapewniając pełną kontrolę nad cyklicznymi zobowiązaniami. To kolejny dowód, że banki spółdzielcze skutecznie wdrażają nowoczesne technologie na miarę XXI wieku. 

Aby aktywować usługę płatności powtarzalnych BLIK, należy:

  1. Zaktualizować aplikację SGB Mobile do najnowszej wersji.
  2. Zalogować się i wygenerować kod BLIK.
  3. Na stronie sklepu lub usługodawcy wybrać „Płatności powtarzalne BLIK”, wpisać kod BLIK.
  4. Potwierdzić kodem PIN płatność oraz aktywację Płatności powtarzalnej usługi.
  5. I to wszystko :-)

Zachęcamy do korzystania z nowej funkcji w aplikacji SGB Mobile! Płać przy użyciu płatności powtarzalnych BLIK i… nie zaglądaj do kalendarza. Aplikacja nie zapomni o żadnym terminie.

×

Niezbędne pliki cookies

Te pliki cookie są niezbędne do działania strony i nie można ich wyłączyć. Służą na przykład do utrzymania zawartości koszyka użytkownika. Możesz ustawić przeglądarkę tak, aby blokowała te pliki cookie, ale wtedy strona nie będzie działała poprawnie.

Zawsze aktywne

Analityczne pliki cookie

Te pliki cookie pozwalają liczyć wizyty i źródła ruchu. Dzięki tym plikom wiadomo, które strony są bardziej popularne i w jaki sposób poruszają się odwiedzający stronę. Wszystkie informacje gromadzone przez te pliki cookie są anonimowe.