Aktualności członków KZBS
Lubelski Bank Spółdzielczy wspiera lokalne inicjatywy
Lubelski Bank Spółdzielczy aktywnie włączył się w organizację czterech wyjątkowych wydarzeń – od festynów rodzinnych i sportowych rywalizacji, przez akcje charytatywne, po regionalne święto rolnictwa. To działania, które pokazują, że Bank jest blisko ludzi – wszędzie tam, gdzie dzieje się coś dobrego.
1,2 mln kontaktów z reklamą Grupy BPS na urządzeniach Paczkomat InPost
Reklamy Banków Spółdzielczych z Grupy BPS i Banku BPS znalazły się w kwietniu na 303 urządzeniach Paczkomat InPost w różnych częściach Polski. Akcja była kontynuowana w maju na 119 urządzeniach. W tym czasie użytkownicy odebrali prawie 1,2 mln paczek, co oznacza 1,2 mln kontaktów z logo Grupy BPS i reklamą akcji promocyjnej Kumulacja korzyści z kartą Mastercard.
Bank Spółdzielczy w Gnieźnie edukuje najmłodszych
Z myślą o najmłodszych Bank Spółdzielczy w Gnieźnie prowadzi wyjątkowe warsztaty i spotkania edukacyjne, które rozwijają świadomość finansową dzieci od najmłodszych lat.
Bank Spółdzielczy w Gnieźnie powołał pierwszą w Polsce Młodzieżową Radę Doradczą
Bank Spółdzielczy w Gnieźnie po raz kolejny udowadnia, że przyszłość bankowości zaczyna się od dialogu z młodym pokoleniem. W odpowiedzi na entuzjastyczne zaangażowanie uczniów w projekt „Finanse na start”, bank powołał pierwszą w Polsce Młodzieżową Radę Doradczą – „Bank Młodych Umysłów”.
BS w Kielcach aktywnie dla kultury, edukacji i lokalnej społeczności
Bank Spółdzielczy w Kielcach od lat z dumą wspiera rozwój lokalnych społeczności, promuje tradycję, edukację i integrację międzypokoleniową. Czerwiec 2025 r. był szczególnie intensywny pod względem wydarzeń, w których aktywnie uczestniczyli pracownicy Banku.
Zrzeszenie BPS podsumowuje realizację nowej Strategii i rozpoczyna kolejny technologiczny projekt zrzeszeniowy
24 czerwca 2025 r. obradowało w Warszawie Zgromadzenie Prezesów Banków Spółdzielczych Zrzeszenia BPS i Banku BPS. Prezesi i członkowie zarządów Banków Spółdzielczych dyskutowali o aktualnej sytuacji finansowej i perspektywach rozwoju Zrzeszenia. Podjęli także decyzję o uruchomieniu piątego wspólnego projektu, którego celem jest udostępnienie klientom Banków Spółdzielczych Zrzeszeniowego Contact Center, działającego w trybie 24/7.
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- 61
- 62
- 63
- 64
- 65
- 66
- 67
- 68
- 69
- 70
- 71
- 72
- 73
- 74
- 75
- 76
- 77
- 78
- 79
- 80
- 81
- 82
- 83
- 84
- 85
- 86
- 87
- 88
- 89
- 90
- 91
- 92
- 93
- 94
- 95
- 96
- 97
- 98
- 99
- 100
- 101
- 102
- 103
- 104
- 105
- 106
- 107
- 108
- 109
- 110
- 111
- 112
- 113
- 114
- 115
- 116
- 117
- 118
- 119
- 120
- 121
- 122
- 123
- 124
- 125
- 126
- 127
- 128
- 129
- 130
- 131
- 132
- 133
- 134
- 135
- 136
- 137
- 138
- 139
- 140