Zapraszamy do udziału w kampanii „Czerwiec z Bankiem Spółdzielczym”

Rozpoczynamy przygotowania do corocznej kampanii promocyjno-edukacyjnej KZBS pod hasłem „Czerwiec z Bankiem Spółdzielczym”. W tym roku akcja będzie skupiała się głównie na obecnych i potencjalnych młodych (dzieci, młodzież, dorośli) klientach orazczłonkach banków spółdzielczych i odbędzie się w formule hybrydowej.

Treści prezentowane w trakcie ww. akcji będą przedstawiały walory bankowości spółdzielczej, które w sposób szczególny mogą być atrakcyjne dla osób młodych, takie jak: nowoczesność i dostępność oraz wyznawane wartości, dbałość o kwestie środowiskowe i ekologiczne, wzmacnianie lokalnej wspólnoty, nastawienie na rozwój społeczny i gospodarczy lokalnych społeczności, a przy tym oferowanie nowoczesnych produktów finansowych i usług o szerokim spektrum.

W ramach wydarzenia zaplanowaliśmy m.in.:

  • Inauguracja akcji w formie stacjonarnej w Warszawie w dniu 6 czerwca br.;
  • działania realizowane on-line w trakcie całego miesiąca:

- rozmowy - live równolegle w mediach społecznościowych KZBS - rozmówcami będą wybrani przedstawiciele banków spółdzielczych, eksperci w zakresie przedstawionego celu akcji, członkowie lub klienci banków spółdzielczych, etc.;

- prezentację autorskich krótkich filmów z udziałem młodego pokolenia członków/klientów banków spółdzielczych lub np. dziećmi i młodzieżą ze szkół, z którymi współpracują banki spółdzielcze, na temat ich relacji z bankami spółdzielczymi, ich skojarzeń, opinii, doświadczeń związanych z bankowością spółdzielczą;

- przygotowanie gotowych materiałów, w tym grafik, które będą publikowane zarówno w mediach KZBS, jak i przesyłane do banków spółdzielczych z możliwością ich wykorzystania w ich mediach.

  • ostatni tydzień czerwca – Podsumowanie akcji w formie on-line.

Ważnym elementem „Czerwca z Bankiem Spółdzielczym” będą wspomniane wyżej krótkie filmy prezentujące młode pokolenie członków/klientów banków spółdzielczych. Umożliwią nam one spojrzenie na bankowość spółdzielczą oczami osób młodych i – mamy nadzieję – wyciągnięcie ciekawych wniosków dotyczących komunikacji, pozyskiwania i dalszego pozostawania w relacjach biznesowych z osobami młodymi jako klientami i członkami banków spółdzielczych. 

  • działania realizowane on-line w trakcie całego miesiąca - materiały przygotowane przez KZBS zostaną przekazane do wykorzystania przez banki spółdzielcze.

 

W ramach kampanii „Czerwiec z Bankiem Spółdzielczym” zapraszamy wszystkie banki spółdzielcze nie tylko do włączania się w inicjatywy KZBS, ale również do podejmowania działań stacjonarnych i cyfrowych wedle własnego uznania, dostosowanych do lokalnych warunków, które będą promowały myśl przewodnią całej kampanii oraz oznaczania ich jako „Czerwiec z Bankiem Spółdzielczym”.

 

Zgodnie z naszym hasłem: Razem możemy więcej, promujmy wspólnie naszą bankowość spółdzielczą! 

 

Udostępnij artykuł:
« powrót