Szkolenie on-line: Ocena ryzyka kredytowego klientów prowadzących uproszczoną księgowość

Krajowy Związek Banków Spółdzielczych we współpracy z Centrum Edukacji PKF, wchodzącego w skład firmy audytorskiej PKF Consult, organizuje szkolenie on-line pt.: „Ocena ryzyka kredytowego klientów prowadzących uproszczoną księgowość”, które odbędzie się w dniu 19 października 2021 r. w godzinach 10:00 – 14:00. Spotkanie z trenerem będzie miało charakter interaktywny, z możliwością zadawania pytań i prowadzenia dyskusji. Warunki techniczne i tryb udostępnienia będzie przekazany uczestnikom po zapisaniu się na szkolenie. W razie dodatkowych pytań i wątpliwości po szkoleniu, w ciągu 7 dni uczestnicy będą mieli możliwość mailowego kontaktu z Prowadzącym.

UWAGA!!! ZMIANA TERMINU SZKOLENIE NA 19 PAŹDZIERNIKA BR.

Cel szkolenia:

Przygotowanie pracowników banku spółdzielczego do oceny ryzyka finansowego podmiotów prowadzących uproszczoną księgowość. Rozszerzenie kompetencji zawodowych pracowników departamentów polityki kredytowej i analiz ryzyka kredytowego, w szczególności z:

• przyswojenia zasad, form i zakresu księgowości uproszczonej,
• przyswojenia zakresu analizy danych pod kątem rachunkowym i prawnym oraz wpływu operacji zachodzących u przedsiębiorcy na prezentowane przez Klienta dane finansowe,
• wykształcenia umiejętności interpretacji danych z księgowości uproszczonej w celu oceny sytuacji finansowej przedsiębiorcy,
• umiejętności identyfikacji i analizy „pułapek”, ocena zdolności do kontynuowania działalności przez przedsiębiorcę prowadzącego księgowość uproszczoną.

Adresaci szkolenia:

Analitycy kredytowi, pracownicy departamentów ryzyka, windykacji, a także doradcy klienta wykonujący czynności w obszarze ryzyka kredytowego.

PROGRAM SZKOLENIA:

Wykład I:

1.      Definicje i rodzaje/formy księgowości uproszczonej (KPIR, ewidencje przychodów, pozostałe ewidencje, UEPIK);

2.      Zakres podmiotów objętych regulacjami i uprawnionych do prowadzenia księgowości uproszczonej (progi/limity/formy) – formy działalności gospodarczej/rodzaje podmiotów uprawnionych do księgowości uproszczonej;

3.      Obowiązki ewidencyjne i rozrachunkowe publiczno-prawne, w tym wobec US i ZUS, ujęcie w ewidencjach;

Wykład II:

4.      Struktura księgowości uproszczonej, zasady księgowe wpływające na ujęcie majątku, zobowiązań, przychodów i kosztów; 

5.      Ewidencje towarów, zapasów, należności i zobowiązań, przychodów i kosztów. Analiza powiązań i zależności między pozycjami KPIR/UEPIK.

6.      Analiza danych z uproszczonej księgowości; Miary oceny pozycji bilansowych i ich wpływ na ocenę kondycji finansowej przedsiębiorcy;

7.      Wnioski dla analizy sytuacji ekonomiczno-finansowej przedsiębiorcy; 

Wykład III:

8.      Ocena kondycji finansowej na podstawie danych uproszczonej księgowości, możliwości i zakres analizy finansowej, w tym wskaźnikowej - przykłady

9.      Analiza zagrożeń dla kontynuacji działalność – element systemów wczesnego ostrzegania;

Szkolenie poprowadzi:

Agnieszka Królak - Biegły Rewident nr 11655 

Praktyk w bankowości z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem w rachunkowości, magister ekonomii o specjalizacji ekonomika bankowości i ubezpieczeń, absolwentka studiów doktoranckich na Wydziale Zarządzania UW.  
Posiada wieloletnie doświadczenie zawodowe w instytucjach finansowych w obszarze rachunkowości, controllingu, wdrożeń, podatków i zarządzania, przez ponad dwadzieścia lat piastowała stanowiska głównego księgowego, dyrektora finansowego oraz członka zarządu spółek sektora finansowego, w tym banków. Biegły rewident badający sprawozdania finansowe banków, w tym banków spółdzielczych. Posiada uprawnienia ACCA.  

 

Koszt udziału w szkoleniu wynosi 270 zł netto/os + VAT dla Członków KZBS oraz 500 zł netto/os + VAT dla pozostałych uczestników. Koszt szkolenia obejmuje rezerwację miejsca dla uczestnika, udostępnienie uczestnikowi linka z instrukcją logowania do platformy, na której odbędzie się szkolenie, certyfikat potwierdzający ukończenie szkolenia, materiały szkoleniowe.

Zgłoszenia przyjmujemy do dnia 18 października br. lub wyczerpania dostępnych miejsc.

Zapisy na szkolenie odbywają się wyłącznie za pośrednictwem poniższego formularza zgłoszeniowego. Na podstawie wypełnionego formularza zostanie wystawiona faktura VAT.

WAŻNE! Prawidłowe zgłoszenie na szkolenie jest równoznaczne z otrzymaniem automatycznego maila zwrotnego na adres mailowy podany w formularzu zgłoszeniowym.

Szkolenie odbędzie się tylko w przypadku uzyskania odpowiedniej liczby uczestników. 

Szkolenie organizowane jest przez KZBS we współpracy z Centrum Edukacji PKF, wchodzącego w skład firmy audytorskiej PKF Consult realizującej usługi badania sprawozdań wielu banków , w tym spółdzielczych, firm sektora ubezpieczeniowego oraz innych jednostek zainteresowania publicznego.

UWAGA!!! ZMIANA TERMINU SZKOLENIE NA 19 PAŹDZIERNIKA BR.

 

Zapisz się na szkolenie:

Podanie przez Panią / Pana danych jest dobrowolne. Konsekwencją niepodania danych będzie brak możliwość uczestniczenia w szkoleniu.

Udostępnij artykuł:
« powrót