Szkolenie on-line: Obowiązki informacyjne agenta (banku spółdzielczego) względem klienta a procedura reklamacyjna

Krajowy Związek Banków Spółdzielczych organizuje szkolenie on-line pt.: „Obowiązki informacyjne agenta (banku spółdzielczego) względem klienta a procedura reklamacyjna”, które odbędzie się w dniu 22 czerwca 2022 r. w godzinach 10:00 – 14:30. Spotkanie z Prowadzącą będzie miało charakter interaktywny, z możliwością zadawania pytań i prowadzenia dyskusji. Warunki techniczne i tryb udostępnienia będzie przekazany uczestnikom po zapisaniu się na szkolenie.

CEL SZKOLENIA:

Przygotowanie pracowników banków spółdzielczych do kontaktów z klientem w przypadku gdy umowa ubezpieczenia proponowana jest w pakiecie z produktem bankowym (np. rachunkiem bankowym czy kredytem). Ustawa o dystrybucji ubezpieczeń wprowadziła szereg przekontraktowych obowiązków informacyjnych agenta (może być nim bank) względem klienta, za niedokonanie lub nie właściwe ich wykonanie grożą agentowi sankcje ze strony Komisji Nadzoru Finansowego. Dodatkowo szkolenie ma na celu przygotowanie pracownika banku co do działań związanych z reklamacją złożoną przez klienta związaną z ochroną ubezpieczeniową bądź  z działania banku związanymi ze sprzedażą krzyżową. 

SZKOLENIE SKIEROWANE JEST DO:

Pracowników banku wykonujących czynności agencyjne oraz pracujących w działach reklamacji.

PROGRAM SZKOLENIA:

1. Pojęcie agenta ubezpieczeniowego i czynności dystrybucyjnych.

2. Analiza potrzeb i wymagań klienta, informacja o produkcie ubezpieczeniowym oraz inne obowiązki przy sprzedaży krzyżowej.

3. Szczegółowa analiza obowiązków agenta-banku względem klienta wynikająca z art. 22 ustawy o dystrybucji ubezpieczeń np. informacja o charakterze wynagrodzenia czy też informacja o możliwości złożenia reklamacji, wniesienia skargi oraz pozasądowego rozwiązywania sporów.

4. Polityka reklamacyjna: na kim ciąży obowiązek powiadomienia o możliwości złożenia reklamacji; kiedy bank – agent jest obowiązany o możliwości złożenia reklamacji i kogo powinien poinformować; co to jest reklamacja, jaki jest sposób jej składania, jaka powinna być treść i forma odpowiedzi na reklamację, jaki jest termin odpowiedzi na reklamację i skutek niedochowania terminu udzielenia odpowiedzi na reklamację.

5. Rola Rzecznika Finansowego w postępowaniu reklamacyjnym. 

SZKOLENIE POPROWADZI:

Prof. UEK dr hab. Monika Szaraniec – doktor habilitowany nauk prawnych, profesor Uczelni, radca prawny; Kierownik Katedry Publicznego Prawa Gospodarczego i Prawa Pracy. Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Jagiellońskiego. Obecnie jest członkiem  Association Internationale de Droit des Assurances – Sekcja Polska oraz członkiem Rady Konsultacyjnej ds. ochrony konsumentów przy zarządzie województwa małopolskiego. Autorka ponad 100 publikacji naukowych, w tym 2 monografii. Współredaktorka 6 monografii naukowych, 2  podręczników oraz 10 rozdziałów w różnych podręcznikach. Prelegentka licznych konferencji i międzynarodowych; wykładowca na studiach podyplomowych w Instytucie Prawa UEK oraz Krakowskiej Szkoły Biznesu, a także studiów podyplomowych przy Ministerstwie Finansów. Prowadzi szkolenia w Stowarzyszeniu Polskich Brokerów Ubezpieczeniowych i Reasekuracyjnych. Za pracę naukową, dydaktyczną i organizacyjną otrzymała wiele nagród Rektora Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. 

 

Koszt udziału w szkoleniu wynosi 250 zł netto/os + VAT dla Członków KZBS oraz 500 zł netto/os + VAT dla pozostałych uczestników. Koszt szkolenia obejmuje rezerwację miejsca dla uczestnika, udostępnienie uczestnikowi linka z instrukcją logowania do platformy, na której odbędzie się szkolenie, certyfikat potwierdzający ukończenie szkolenia, materiały szkoleniowe.

Zgłoszenia przyjmujemy do dnia 17 czerwca br. lub wyczerpania dostępnych miejsc.

Zapisy na szkolenie odbywają się wyłącznie za pośrednictwem poniższego formularza zgłoszeniowego. Na podstawie wypełnionego formularza zostanie wystawiona faktura VAT.

WAŻNE! Prawidłowe zgłoszenie na szkolenie jest równoznaczne z otrzymaniem automatycznego maila zwrotnego na adres mailowy podany w formularzu zgłoszeniowym.

Szkolenie odbędzie się tylko w przypadku uzyskania odpowiedniej liczby uczestników. 

 

Zapisz się na szkolenie:

Podanie przez Panią / Pana danych jest dobrowolne. Konsekwencją niepodania danych będzie brak możliwość uczestniczenia w szkoleniu.

Udostępnij artykuł:
« powrót