Klienci Banków Spółdzielczych SGB mogą już korzystać z limitu 100 złotych bez PIN-u
Klienci Banków SGB nie muszą wykonywać żadnych dodatkowych czynności, by aktywować nowe limity transakcji. Brak konieczności wpisywania PIN na terminalu płatniczym zwiększa szansę na uniknięcie zakażenia wirusem COVID-19.
W SGB-Banku SA kończą się jednocześnie prace nad zwiększeniem limitu transakcji dla kart Visa. Informację o sfinalizowaniu działań umożliwiających podniesienie limitu Banki Spółdzielcze SGB przekażą swoim klientom w odrębnym komunikacie. W przypadku kart Visa, po wprowadzeniu zmian od strony systemowej, do aktywacji nowego limitu konieczne będzie dokonanie przez klienta transakcji stykowej z użyciem PIN. Może to być np. płatność przy użyciu terminala, wypłata lub wpłata pieniędzy, a także sprawdzenie salda w bankomacie.
Możliwość korzystania z nowego limitu dla transakcji zbliżeniowych jest zależna od gotowości operatorów terminali płatniczych. Zgodnie z deklaracjami, terminale w części punktów handlowo-usługowych są już przygotowywane do nowych limitów, a w kolejnych dniach sukcesywnie dostosowane zostaną wszystkie urządzenia.
– Rozumiejąc potrzeby klientów i interes publiczny, maksymalnie przyspieszamy wszelkie prace związane ze wdrożeniem podniesionych limitów płatności na kartach – mówi Błażej Mika, wiceprezes Zarządu SGB-Banku SA, odpowiadający m.in. za informatykę i płatności mobilne.