Innowacyjna kampania reklamowa Banków Spółdzielczych Zrzeszenia BPS zaprezentowana na INSUMMIT

Robert Szymański, Dyrektor Biura Marketingu Banku BPS, wystąpił na konferencji INSUMMIT, organizowanej przez Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii w Warszawie, na Stadionie Narodowym. To największa w Europie Centralnej konferencja na temat badań marketingowych oraz wykorzystywania insightów do podejmowania decyzji i tworzenia innowacji.

W swoim wystąpieniu Robert Szymański skupił się na wykorzystaniu sztucznej inteligencji w marketingu oraz prowadzeniu eksperymentów behawioralnych.

Już dziś możemy zdradzić, że najbliższa kampania internetowa Banków Spółdzielczych Zrzeszenia BPS będzie wykorzystywać materiały wideo przygotowane w technologii opartej o sztuczną inteligencję. Dzięki temu klienci zobaczą reklamy, w których ambasador Zrzeszenia BPS, Tomasz Jakubiak, osobiście zaprasza ich do najbliższego Banku Spółdzielczego, po sąsiedzku. Jak to możliwe? Wkrótce napiszemy o tym więcej.

 

Udostępnij artykuł:
« powrót