II termin szkolenia "Jak przygotować bank spółdzielczy do PPK – praktyczne aspekty: organizacyjne, finansowe, księgowe i HR"

Krajowy Związek Banków Spółdzielczych organizuje II termin szkolenia pt. „Jak przygotować bank spółdzielczy do PPK – praktyczne aspekty: organizacyjne, finansowe, księgowe i HR”, które odbędzie się w dniu 13 listopada br. w Warszawie w Centrum Konferencyjnym Ogrodowa 58 przy ul. Ogrodowej 58 w Warszawie.

Szkolenie zostanie poprowadzone przez Panią Ewę Jakubczyk-Cały, Partnera Zarządzającego, Biegłego Rewidenta nr 1326, PKF Consult Sp. z o.o. Sp. k.

Obowiązek wdrożenia pracowniczych planów kapitałowych (PPK) przez pracodawców – jest już faktem.

Wdrożenie programu w banku spółdzielczym jest projektem złożonym, wymagającym wprowadzenia zmian zarówno w polityce HR, w systemach rachunkowości finansowej i zarządczej, kadrowo-płacowych jak i w wewnętrznych regulaminach organizacyjnych, czy zakresach czynności pracowników. Jest procesem wymagającym opracowania procedur wewnętrznych dla wszystkich zadań banku określonych w ustawie tak, by posiadana dokumentacja PPK uchroniła pracodawcę przed potencjalnymi sankcjami.

Bank spółdzielczy przed podpisaniem umowy o zarządzanie powinien określić swoją politykę w zakresie PPK, która pozwoli w sposób racjonalny komunikować się z pracownikami, racjonalnie dokonać wyboru firmy zarządzającej i prowadzącej rachunki PPK, dostosować organizację do nowych wymogów prawnych.

Zakres merytoryczny szkolenia ma na celu zapoznanie uczestników nie tylko z regulacjami prawnymi wynikającymi z ustawy o PPK, ale przede wszystkim przełożenie tych zapisów na praktyczne aspekty zaprojektowania, wdrożenia, raportowania i monitorowania procesów, zadań i czynności, które pracodawca musi wykonać, aby efektywnie wdrożyć PPK w firmie, z uwzględnieniem specyfiki banku spółdzielczego.

Ze względu na swoją złożoność, efektywne wdrożenie PPK w banku spółdzielczym wymaga współpracy departamentów organizacyjnych, prawnych, finansowych, podatkowych, kadrowo – płacowych i HR. Szkolenie dedykowane jest dla zarządów oraz pracowników ww. obszarów.

Koszt udziału w szkoleniu wynosi 459 zł netto/os + VAT dla Członków KZBS oraz 799 zł netto/os + VAT dla pozostałych uczestników. W przypadku uczestnictwa w szkoleniu trzech lub więcej osób z jednego Banku koszt udziału w szkoleniu wynosi 359 zł netto/os + VAT dla Członków KZBS oraz 699 zł netto/os + VAT dla pozostałych uczestników. Koszt szkolenia obejmuje rezerwację miejsca dla uczestnika, certyfikat potwierdzający ukończenie szkolenia, materiały szkoleniowe oraz wyżywienie.

Zgłoszenia przyjmujemy do dnia 7 listopada br.

Zapisy na szkolenie odbywają się wyłącznie za pośrednictwem poniższego formularza zgłoszeniowego. Liczba miejsc jest ograniczona. Pierwszeństwo udziału posiadają Członkowie KZBS. Na podstawie wypełnionego formularza zostanie wystawiona faktura VAT.

UWAGA! W przypadku rezerwacji parkingu podziemnego, którego koszt wynosi 40 zł brutto za dzień, prosimy wpisać w formularzu zgłoszeniowym w rubrykę DODATKOWE UWAGI nr rejestracyjny samochodu.

Szkolenie odbędzie się tylko w przypadku uzyskania odpowiedniej liczby uczestników.

 


Pliki do pobrania

Zapisz się na szkolenie:

Podanie przez Panią / Pana danych jest dobrowolne. Konsekwencją niepodania danych będzie brak możliwość uczestniczenia w szkoleniu.

Udostępnij artykuł:
« powrót