1,2 mln kontaktów z reklamą Grupy BPS na urządzeniach Paczkomat InPost
Reklamy Banków Spółdzielczych z Grupy BPS i Banku BPS znalazły się w kwietniu na 303 urządzeniach Paczkomat InPost w różnych częściach Polski. Akcja była kontynuowana w maju na 119 urządzeniach. W tym czasie użytkownicy odebrali prawie 1,2 mln paczek, co oznacza 1,2 mln kontaktów z logo Grupy BPS i reklamą akcji promocyjnej Kumulacja korzyści z kartą Mastercard.
Do akcji wybrane zostały urządzenia w miejscach z dużym natężeniem ruchu takich jak: dyskonty, sklepy, centra miast. Dzięki temu na reklamę banków z Grupy BPS uwagę zwróciły nie tylko osoby odbierające paczki, ale również zwykli przechodnie.
Do akcji włączyło się ponad 200 Banków Spółdzielczych Zrzeszenia BPS. Reklama na urządzeniach Paczkomat InPost była przygotowana na potrzeby poszczególnych Banków Spółdzielczych – w reklamę wkomponowane było logo i adres wybranej lub najbliższej placówki.
Ponad 100 tysięcy niezapominajek
W wybranych urządzeniach Paczkomat InPost na osoby odbierające przesyłki czekały wiosenne niespodzianki: małe doniczki z nasionami niezapominajki, opakowane w kartonik z przekazem reklamowym. W ten sposób Grupa BPS zachęcała do odwiedzenia najbliższych oddziałów po sąsiedzku i założenia konta z kartą Mastercard. Za aktywne korzystanie z karty, klienci mogą odbierać punkty w programie Bezcenne Chwile, a następnie wymieniać je na e-vouchery do popularnych sklepów czy punktów usługowych.