"Komunikacja zorientowana na cel. Czyli jak skutecznie komunikować się w biznesie i poza - ŚWIAT ODBIORCY" - drugi z cyklu pięciu bezpłatnych webinarów
Krajowy Związek Banków Spółdzielczych kontynuując tematykę kampanii edukacyjno-informacyjnej „Czerwiec z Bankiem Spółdzielczym”, której celem jest wzmacnianie marki bank spółdzielczy, zaprasza do udziału w cyklu bezpłatnych (dla przedstawicieli Członków KZBS) pięciu webinarów z zakresu komunikacji, budowania relacji z młodym pokoleniem i ESG. Druga część pt. "Komunikacja zorientowana na cel. Czyli jak skutecznie komunikować się w biznesie i poza nim - ŚWIAT ODBIORCY" odbędzie się w dniu 3 października 2023 r. w godzinach 13:00 – 15:00. Cykl webinarów będzie podzielony na pięć części, które odbędą się w dniach: 21.09, 3.10, 16.10, 20.10 oraz 26.10. Spotkanie z Prowadzącymi będzie miało charakter interaktywny, z możliwością zadawania pytań i prowadzenia dyskusji. Warunki techniczne i tryb udostępnienia będzie przekazany uczestnikom po zapisaniu się na webinar.
CEL:
Szkolenie daje praktyczną wiedzę na temat sposobów budowania przekazu oraz tworzenia planu działania. Dzięki temu pokazuje, jak wykorzystać tę kompetencję w wielu obszarach. Korzyści jakie osiągniesz uczestnicząc w szkoleniu:
- będziesz potrafił/potrafiła zdefiniować najważniejsze cele i punkty kluczowe komunikacji,
- nauczysz się tworzyć portret psychologiczny odbiorcy i dostosowywać do niego przekaz,
- nauczysz się przygotowywać wypowiedzi, które będą oparte na faktach,
- będziesz potrafił/ potrafiła przedstawiać swoje pomysły „krótko, zwięźle i na temat”,
- będziesz potrafił/potrafiła tworzyć komunikaty do mediów społecznościowych,
- będziesz wiedział/wiedziała jak przygotować się na pytania, obiekcje i zarzuty
- zapanujesz nad stresem i zdobędziesz pewność siebie,
- nabyte umiejętności od razu będziesz mógł/mogła wdrożyć w życie.
ADRESACI:
Szkolenie jest najlepszym wyborem dla osób, które chcą:
- poznać zasady skutecznego komunikowania w sytuacjach trudnych,
- dowiedzieć się jakie są sposoby aktywnego słuchania,
- wiedzieć jak tworzyć strukturę wypowiedzi, konstruować przekaz główny i dobierać przekonujące odbiorcę argumenty,
- poznać znaczenie konkretnych słów i zwrotów oraz dowiedzieć kiedy ich używać, a kiedy tego nie robić,
- poznać zasady budowania scenariusza spotkań,
- dowiedzieć się jak komunikować się w mediach społecznościowych,
- być przygotowanym/przygotowaną na każdą, nawet niespodziewaną i trudną sytuację komunikacyjną.
PROGRAM:
1. Typy mediów społecznościowych i ich cechy.
2. Techniki analizowania oczekiwań i potrzeb odbiorcy treści.
3. Prawdziwe potrzeby vs. emocje.
4. Utrzymywanie relacji poprzez komentarze.
5. Budowanie portretu psychologicznego odbiorcy i tworzenie społeczności
internetowej.
6. Kanały komunikacji.
7. Unikanie konfliktów i zbędnych dyskusji.
8. Typologia osobowości i cechy charakterystyczne w komunikacji.
POPROWADZĄCA:
Katarzyna Bąkowicz - Doktorka UW w zakresie nauk o komunikacji społecznej i mediach, absolwentka APS w Warszawie, UG w Gdańsku oraz ALK w Warszawie. Strateżka i doradczyni komunikacji biznesowej i medialnej. Adiunktka i nauczycielka akademicka, współtwórczyni Central European Digital Media Observatory, gdzie zajmuje się badaniami naukowymi z zakresu dezinformacji oraz realizuje projekty komunikacyjne. Ekspertka Organizacji Narodów Zjednoczonych w obszarze etycznej i odpowiedzialnej komunikacji. Członkini zarządu Rady Reklamy. W biznesie współpracuje z kadrami zarządzającymi oraz zespołami pracowników, projektując i wdrażając rozwiązania z komunikacji wewnętrznej, zewnętrznej oraz prezentacji, budując wizerunek organizacji (PR, CSR), wpierając liderów indywidualnymi procesami rozwojowymi. Pomaga w planowaniu kariery zawodowej i osiąganiu sukcesu. Prowadzi warsztaty, szkolenia i konsultacje. Media zna „od podszewki”. Rekrutuje i przygotowuje do pracy mikrofonowej dziennikarzy radiowych i telewizyjnych. Prowadzi i produkuje programy, współtworzyła jedną ze stacji radiowych, pełniąc w niej funkcję dyrektora programowego. Wykorzystuje wiedzę i doświadczenie opracowując strategie wizerunkowe i prowadząc konsultacje medialne. Przygotowuje osoby z biznesu i ze sfery publicznej do wystąpień, prezentacji oraz kontaktów z dziennikarzami. W jej portfolio znajdują się takie firmy jak: Microsoft, Enea SA, Energa SA, Allegro, Modivo, White&Case, Henkel, TVN, TVP, Polsat, Polskie Radio i wiele innych.
Webinar jest bezpłatny dla Członków KZBS. Koszt udziału dla przedstawicieli Instytucji nie będących Członkami KZBS wynosi 150 zł netto/os.
Liczba uczestników jest ograniczona. Jedna instytucja ma możliwość zgłoszenia 2 przedstawicieli.
Cykl webinarów będzie podzielony na pięć części. Dla przedstawicieli Instytucji nie będących Członkami KZBS, które wyrażą chęć uczestnictwa we wszystkicj częściach webinarów, udział w ostatniej częśći będzie gratis. Wszystkie informacje odnośnie chęci udziału we wszystkich częściach webinarów prosimy umieszczać w okienku "Dodatkowe uwagi".
Zapisy odbywają się wyłącznie za pośrednictwem poniższego formularza zgłoszeniowego. W pole "Dane do faktury VAT" proszę wstawić "bezpłatne" w przypadku Członków KZBS. W przypadku banków nienależących do KZBS, należy podać dane do faktury.
WAŻNE! Prawidłowe zgłoszenie na webinar jest równoznaczne z otrzymaniem automatycznego maila zwrotnego na adres mailowy podany w formularzu zgłoszeniowym.