03 października 2023

"Komunikacja zorientowana na cel. Czyli jak skutecznie komunikować się w biznesie i poza - ŚWIAT ODBIORCY" - drugi z cyklu pięciu bezpłatnych webinarów

Krajowy Związek Banków Spółdzielczych kontynuując tematykę kampanii edukacyjno-informacyjnej „Czerwiec z Bankiem Spółdzielczym”, której celem jest wzmacnianie marki bank spółdzielczy, zaprasza do udziału w cyklu bezpłatnych (dla przedstawicieli Członków KZBS) pięciu webinarów z zakresu komunikacji, budowania relacji z młodym pokoleniem i ESG. Druga część pt. "Komunikacja zorientowana na cel. Czyli jak skutecznie komunikować się w biznesie i poza nim - ŚWIAT ODBIORCY" odbędzie się w dniu 3 października 2023 r. w godzinach 13:00 – 15:00. Cykl webinarów będzie podzielony na pięć części, które odbędą się w dniach: 21.09, 3.10, 16.10, 20.10 oraz 26.10. Spotkanie z Prowadzącymi będzie miało charakter interaktywny, z możliwością zadawania pytań i prowadzenia dyskusji. Warunki techniczne i tryb udostępnienia będzie przekazany uczestnikom po zapisaniu się na webinar.

CEL:

Szkolenie daje praktyczną wiedzę na temat sposobów budowania przekazu oraz tworzenia planu działania. Dzięki temu pokazuje, jak wykorzystać tę kompetencję w wielu obszarach. Korzyści jakie osiągniesz uczestnicząc w szkoleniu:
- będziesz potrafił/potrafiła zdefiniować najważniejsze cele i punkty kluczowe komunikacji,
- nauczysz się tworzyć portret psychologiczny odbiorcy i dostosowywać do niego przekaz,
- nauczysz się przygotowywać wypowiedzi, które będą oparte na faktach,
- będziesz potrafił/ potrafiła przedstawiać swoje pomysły „krótko, zwięźle i na temat”,
- będziesz potrafił/potrafiła tworzyć komunikaty do mediów społecznościowych,
- będziesz wiedział/wiedziała jak przygotować się na pytania, obiekcje i zarzuty
- zapanujesz nad stresem i zdobędziesz pewność siebie,
- nabyte umiejętności od razu będziesz mógł/mogła wdrożyć w życie.

ADRESACI:

Szkolenie jest najlepszym wyborem dla osób, które chcą:
- poznać zasady skutecznego komunikowania w sytuacjach trudnych,
- dowiedzieć się jakie są sposoby aktywnego słuchania,
- wiedzieć jak tworzyć strukturę wypowiedzi, konstruować przekaz główny i dobierać przekonujące odbiorcę argumenty,
- poznać znaczenie konkretnych słów i zwrotów oraz dowiedzieć kiedy ich używać, a kiedy tego nie robić,
- poznać zasady budowania scenariusza spotkań,
- dowiedzieć się jak komunikować się w mediach społecznościowych,
- być przygotowanym/przygotowaną na każdą, nawet niespodziewaną i trudną sytuację komunikacyjną.

PROGRAM:

1. Typy mediów społecznościowych i ich cechy.

2. Techniki analizowania oczekiwań i potrzeb odbiorcy treści.

3. Prawdziwe potrzeby vs. emocje.

4. Utrzymywanie relacji poprzez komentarze.

5. Budowanie portretu psychologicznego odbiorcy i tworzenie społeczności
internetowej.

6. Kanały komunikacji.

7. Unikanie konfliktów i zbędnych dyskusji.

8. Typologia osobowości i cechy charakterystyczne w komunikacji.


POPROWADZĄCA:

Katarzyna Bąkowicz - Doktorka UW w zakresie nauk o komunikacji społecznej i mediach, absolwentka APS w Warszawie, UG w Gdańsku oraz ALK w Warszawie. Strateżka i doradczyni komunikacji biznesowej i medialnej. Adiunktka i nauczycielka akademicka, współtwórczyni Central European Digital Media Observatory, gdzie zajmuje się badaniami naukowymi z zakresu dezinformacji oraz realizuje projekty komunikacyjne. Ekspertka Organizacji Narodów Zjednoczonych w obszarze etycznej i odpowiedzialnej komunikacji. Członkini zarządu Rady Reklamy. W biznesie współpracuje z kadrami zarządzającymi oraz zespołami pracowników, projektując i wdrażając rozwiązania z komunikacji wewnętrznej, zewnętrznej oraz prezentacji, budując wizerunek organizacji (PR, CSR), wpierając liderów indywidualnymi procesami rozwojowymi. Pomaga w planowaniu kariery zawodowej i osiąganiu sukcesu. Prowadzi warsztaty, szkolenia i konsultacje. Media zna „od podszewki”. Rekrutuje i przygotowuje do pracy mikrofonowej dziennikarzy radiowych i telewizyjnych. Prowadzi i produkuje programy, współtworzyła jedną ze stacji radiowych, pełniąc w niej funkcję dyrektora programowego. Wykorzystuje wiedzę i doświadczenie opracowując strategie wizerunkowe i prowadząc konsultacje medialne. Przygotowuje osoby z biznesu i ze sfery publicznej do wystąpień, prezentacji oraz kontaktów z dziennikarzami. W jej portfolio znajdują się takie firmy jak: Microsoft, Enea SA, Energa SA, Allegro, Modivo, White&Case, Henkel, TVN, TVP, Polsat, Polskie Radio i wiele innych.

 

Webinar jest bezpłatny dla Członków KZBS. Koszt udziału dla przedstawicieli Instytucji nie będących Członkami KZBS wynosi 150 zł netto/os.

Liczba uczestników jest ograniczona. Jedna instytucja ma możliwość zgłoszenia 2 przedstawicieli.

Cykl webinarów będzie podzielony na pięć części. Dla przedstawicieli Instytucji nie będących Członkami KZBS, które wyrażą chęć uczestnictwa we wszystkicj częściach webinarów, udział w ostatniej częśći będzie gratis. Wszystkie informacje odnośnie chęci udziału we wszystkich częściach webinarów prosimy umieszczać w okienku "Dodatkowe uwagi".

Zapisy odbywają się wyłącznie za pośrednictwem poniższego formularza zgłoszeniowego. W pole "Dane do faktury VAT" proszę wstawić "bezpłatne" w przypadku Członków KZBS. W przypadku banków nienależących do KZBS, należy podać dane do faktury.

WAŻNE! Prawidłowe zgłoszenie na webinar jest równoznaczne z otrzymaniem automatycznego maila zwrotnego na adres mailowy podany w formularzu zgłoszeniowym. 

Zapisz się na szkolenie:

Pole wymagane
Pole wymagane
Pole wymagane
Pole wymagane
Pole wymagane
Pole wymagane
Pole wymagane

Podanie przez Panią / Pana danych jest dobrowolne. Konsekwencją niepodania danych będzie brak możliwość uczestniczenia w szkoleniu.

×

Niezbędne pliki cookies

Te pliki cookie są niezbędne do działania strony i nie można ich wyłączyć. Służą na przykład do utrzymania zawartości koszyka użytkownika. Możesz ustawić przeglądarkę tak, aby blokowała te pliki cookie, ale wtedy strona nie będzie działała poprawnie.

Zawsze aktywne

Analityczne pliki cookie

Te pliki cookie pozwalają liczyć wizyty i źródła ruchu. Dzięki tym plikom wiadomo, które strony są bardziej popularne i w jaki sposób poruszają się odwiedzający stronę. Wszystkie informacje gromadzone przez te pliki cookie są anonimowe.